• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی:

مجتمع گردشگری بیگان شیروان به سرمایه گذار تحویل داده شد

  • کد خبر : 1040
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
مجتمع گردشگری بیگان شیروان به سرمایه گذار تحویل داده شد
گردشگرآنلاین - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: مجتمع گردشگری بیگان شیروان به سرمایه گذار تحویل داده شد.

به گزارش گردشگرآنلاین از خراسان شمالی، اظهار کرد: موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع گردشگری در روستای بیگان شیروان با حجم سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد ریال صادر و به سرمایه‌گذار تحویل داده شد.

 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی عنوان کرد: برای نخستین بار در استان، مجوزهای بدون نام حوزه گردشگری صادر و در سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه‌گذاری بارگذاری شد

 

مستوفیان خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم، بروکراسی‌های اداری از مقابل سرمایه‌گذاران، برداشته شده است و با راه‌اندازی این سامانه می‌توانیم با تسهیل سرمایه‌گذاری در راستای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار گام برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع گردشگری بیگان، ازجمله مجوزهای بی‌نام حوزه گردشگری استان بود، اضافه کرد: مجوز انتقال این سرمایه‌گذاری، هفته جاری در شورای اداری استان با حضور مدیران ارشد استانی و نیز حضور ویدئو کنفرانسی وزیر کشور به سرمایه‌گذار تحویل داده شد.

 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی اضافه کرد: مجتمع گردشگری بیگان با حجم سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد ریال از سوی مؤسسه ملل انجام می‌شود که علاوه بر رونق و توسعه گردشگری در این منطقه سبب اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲۵ نفر خواهد شد.

 

مستوفیان افزود: غرفه‌های تجاری، رستوران سنتی، کافی‌شاپ، واحدهای اقامتی، شهربازی کودکان و… ازجمله بخش‌های این مجتمع توریستی، تفریحی و خدماتی است.

 

به گفته وی مجتمع تفریحی، تجاری و گردشگری بیگان شیروان از طرح هایی بود که در سفر استانی ریاست جمهوری به خراسان شمالی در تیرماه سال گذشته مصوب شده بود.

 

روستای بیگان در ۱۵ کیلومتری غرب شیروان و در مجاورت محور اصلی مشهدالرضا (ع) به شمال کشور قرار دارد.

لینک کوتاه : http://gardeshgaronline.ir/?p=1040

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.