• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خبر داد؛

اختصاص۱.۵ میلیارد ریال اعتبار به نوسازی آب انبار نوحصار

  • کد خبر : 2373
  • 28 نوامبر 2021 - 11:05
اختصاص۱.۵ میلیارد ریال اعتبار به نوسازی آب انبار نوحصار

گردشگرآنلاین – نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی جهت مرمت و بازسازی آب انبار روستای نوحصار اختصاص یافت‌.

به گزارش گردشگرآنلاین، اردشیر مطهری با بیان اینکه مرمت و بازسازی ابنیه تاریخی از جمله آب انبار  در گرمسار و آرادان به خصوص در حوزه جذب گردشگر با توجه به داشته‌های بسیار قابل توجه این منطقه مد نظر مسئولان میراث فرهنگی باشد، تاکید کرد: مواردی که می‌بایست در این زمینه اجرا شوند تا شاهد ارتقای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری باشیم در دیدار با مسئولان میراث فرهنگی شهرستان گرمسار و آرادان به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی برای بازسازی ابنیه تاریخی اقدام جدی صورت دهد چرا که در حوزه گردشگری می‌تواند مرمت ابنیه تاریخی تأثیر بسزایی داشته باشد، افزود: صنعت گردشگری از جمله پردرآمدترین و محوری ترین بخش‌ها در اقتصاد و اشتغال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
اظهارات ضرغامی درباره نابودی آثار تاریخی و میراث فرهنگی
زیرساخت‌های گردشگری “ملک‌شاهی”
تاریک و روشن تاریخ در محوطه چهار هزار ساله ریوی خراسان شمالی
۱۰۰ میلیون تومان برای «ماسوله جنوب» اختصاص یافت
اسارگاد یک موقعیت بین‌المللی منحصر به فرد است
۵۰ درصد اعتبارات فرهنگی وزارت ارشاد

به گزارش گردشگر آنلاین، عضو خانه ملت با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی جهت مرمت و بازسازی آب انبار روستای نوحصار اختصاص یافت‌، گفت: پیگیر مطالبات و درخواست‌های این مجموعه از سازمان برنامه و بودجه استان سمنان هستیم اما مسئولان میراث فرهنگی نیز نسبت به تعهدت خود در قبال مرمت ابنیه تاریخی و آب انبار نوحصار به صورت جدی ورود کند.

مطهری همچنین از بررسی مشکلات ورزشکاران سبک کراسفیت گرمسار نیز خبر داد و بیان کرد: یک میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به این سبک از ورزش رزمی در گرمسار پرداخت خواهد شد تا در راستای نشاط اجتماعی و تقویت بنیه ورزشی ورزشکاران جوان گرمساری موفق تر عمل کنیم.

منبع: مهر 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.