• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

اهمیت دوره سفر و گردشگری برای نسل جوان

  • کد خبر : 3933
  • 04 ژانویه 2022 - 9:43
اهمیت دوره سفر و گردشگری برای نسل جوان

گردشگرآنلاین – سفر و گردشگری مقوله ای بسیار مهم برای انسان به ویژه جوانان هم برای تفریح و هم برای کسب تجربه و دانش به حساب می آید.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، نسل امروزی جوان‌های جوشان، ذهنی بازتر، آگاه‌تر، ماجراجوتر و متحرک‌تر از همیشه هستند. سفر و گردشگری به عنوان بخشی از آموزش یک واقعیت طولانی و ثابت است و با آن در پس زمینه، سفر جوانان به یکی از پویاترین و سریع ترین بازارهای در حال رشد در بخش گردشگری جهانی تبدیل شده است. نهاد حاکم UNWTO تخمین می زند که نزدیک به ۲۰ درصد از ۹۵۰ میلیون گردشگر بین المللی که طی سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ به سراسر جهان سفر کرده اند، جوانان بوده اند. با این حال، اهمیت این بازار فراتر از اعداد است. تعداد بیشماری از دانشجویان جوان توسط سازمان ملل متحد به عنوان یک نیروی اصلی برای تغییر و توسعه اجتماعی تایید یا به رسمیت شناخته شده اند.

استنباط دانشگاهی در مورد سفر و گردشگری

نکته فوق در مورد گردشگری نیز صادق است، با مسافران جوان که تغییراتی پر جنب و جوش و مثبت را در این بخش رهبری می کنند، از تقویت محیط زیست حمایت می کنند و در تجارت گردشگری محلی یا ایالتی سرمایه گذاری می کنند. به این ترتیب، گردشگری و مسافرت جوانان یکی از امیدوارکننده‌ترین مسیرها به سمت بخش شغلی پایدارتر و مسئولانه‌تر است. آموزش و پرورش نقطه اتکای این بخش است که بر نیاز به دوره سفر و گردشگری تاکید دارد. در عصر چالش‌های متنوع و بی‌سابقه‌ای برای صنعت سفر، این دوره‌ها نه تنها یک دسته بازار محوری، بلکه منبعی حیاتی برای تغییر و نوآوری هستند.

آینده سفر و گردشگری جوانان است

جوانان با حضور در لبه پیشرو عصر جدید، بر صنعت سفر نیز تأثیر می گذارند. آنها خارج از چارچوب فکر می کنند، چیزهای جدید را آزمایش می کنند و همه محدودیت ها را پشت سر می گذارند. صنعت سفر با زنجیره های سنتی توزیع عمودی که جای خود را به شبکه ارزش مرکب تر می دهد، دستخوش تغییرات شدیدی است. این شامل طیف گسترده ای از تامین کنندگان متعدد از داخل دامنه و فراتر از یک بخش مسافرتی است. در اینجا، یک دوره سفر و گردشگری به شما کمک می کند تا پویایی این رشته را درک کنید. امروزه، سفر دیگر به زیرساخت‌های اقتصاد قدیمی مانند تخت‌های هتل، تدارکات آژانس‌های مسافرتی و صندلی‌های هواپیمایی وابسته نیست. شما در حال ورود به یک اقتصاد شبکه ای، انعطاف پذیر و جدید هستید که در آن فرهنگ و جامعه محلی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کار، آموزش و بازی به قطعاتی از رشته ارزش گردشگری تبدیل می شوند. اینجاست که دوره ها اهمیت پیدا می کنند.

چیزهایی برای پیدا کردن

• در چنین دوره ای، روابط متقابل بین گردشگری، سفر و سایر بخش های اقتصادی را یاد می گیرید.
• شما در مورد یکپارچه سازی که وب ارزش را به جای زنجیره ارزش اولیه تقویت می کند، یاد می گیرید.
• در این وب ارزش جدید، ارزش توسط بازیگران خارج و داخل بخش گردشگری در ترکیب های مختلف برای ایجاد و بهره برداری از فرصت های جدید ایجاد می شود.
• دوره ها به شما نشان می دهند و به شما یاد می دهند که در خط مقدم این نوآوری ها باشید زیرا ذهن های جوان مایلند از هر مرزی عبور کنند و پیوندهای جدیدی ایجاد کنند.
• شبکه اصلی موضوع این است که جوانان کاربران اولیه و سنگین جدیدترین فناوری‌ها هستند، که به آنها در پیشگامی روش‌شناسی رسانه‌های تلفن همراه و سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مربوط به خرید محصول و اطلاعات سفر کمک می‌کند.

به طور خلاصه

شما همچنین یاد می گیرید که چگونه به یک توریست در مورد قرارداد محصول خود، حمل و نقل به مقصد، تهیه غذا، اقامت، سازماندهی یک جلسه یا رویدادها و موارد مربوط به شرکت های مسافرتی و حمل و نقل و گروه های اپراتور سایت را راهنمایی کنید.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Swarang Saxena است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.