• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

اکسپو دبی برای معرفی پروژه‌های گردشگری به سرمایه‌گذاران استفاده می شود

  • کد خبر : 4233
  • 05 ژانویه 2022 - 14:15
اکسپو دبی برای معرفی پروژه‌های گردشگری به سرمایه‌گذاران استفاده می شود

گردشگرآنلاین – یکی از اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت گردشگری که سبب افزایش بازدیدکنندگان غرفه ایران در اکسپو شد، معرفی ظرفیت های گردشگری کشور بوده به سرمایه گذاران خارجی است.

به گزارش گردشگرآنلاین، خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با اعلام این خبر گفت: «ظرفیت اکسپو دبی فرصتی مناسب برای معرفی پروژه‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذار است که با معرفی، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم می‌توان از آن استفاده و سرمایه لازم را برای تکمیل پروژه‌ها جذب کرد.»

او در این راستا به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده از سوی شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اشاره کرد و افزود: «مکاتباتی با وزارت اقتصاد و امور دارایی برای دسترسی به سامانه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران و درج مشخصات پروژه‌های گردشگری شناسایی شده در آن، انجام شده است.»

نیکزادفر با اشاره به ابلاغ جدولی به ادارات کل استانی برای شناسایی پروژه‌های استانی، افزود: «فرصت‌های معرفی شده از سوی ادارات کل استانی در این سامانه بارگذاری و به سرمایه‌گذاران خارجی حاضر در اکسپو معرفی می‌شوند.»

اکسپو 2020 دبی و استفاده از بادگیرهای یزد در غرفه اتریش

اکسپو دبی و استفاده از بادگیرهای یزد در غرفه اتریش

گردشگر آنلاین – مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی ابراز امیدواری کرد که این تلاش‌ها منجر به جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای پروژه‌های گردشگری شود.

اکسپو ۲۰۲۱ دبی فرصتی طلایی برای افراد از سراسر دنیا که در حوزه های مختلف توانسته اند نوآوری و اختراعات چشمگیر و بی نظیری را ثبت کنند حضور پیدا کرده یکی از طولانی ترین و جالب توجه ترین نمایشگاه هایی که در طول سال برگزار شده و در آن دستاوردهایی در حوزه های صنعت، فناوری، گردشگری و تجاری به نمایش گذاشته می شود، نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی است. قرار بود این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ برگزار گردد، اما متاسفانه اپیدمی کووید ۱۹ در همین سال، مانع از اجرای این جشنواره شد.

در این مراسم، می توان رشد نبوغ و خلاقیت انسان را به خوبی مشاهده کنید.  و به همین دلیل است که برای این گروه به شمار می رود. علاوه بر این، آشنایی با ایده های جدید و نوین نیز می تواند از دیگر نتایج مثیتی باشد که شرکت در این نمایشگاه برای افراد در پی دارد.

برگرفته از وب سایت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.