• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

بحران پیش روی ایتالیا برای جذب گردشگر پس از کرونا

  • کد خبر : 3651
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
بحران پیش روی ایتالیا برای جذب گردشگر پس از کرونا

گردشگرآنلاین – کووید ۱۹ یا همان کرونا بحران جدی برای گردشگری ایتالیا به وجود آورده و الان این کشور به دنبال جذب مجدد گردگشر است.

اخیراً تجربه ایتالیا، شنیدن گزارش‌های خبری و شنیدن برنامه‌ریزی ایتالیایی‌ها برای باز کردن کسب‌وکارشان علاوه بر نقشه‌برداری از تعطیلات تابستانی، هیجان‌انگیز بوده است. پس از مدت ها در خانه ماندن، تعداد کمی دوست دارند که «سکوت» داشته باشند. در این مرحله، اکثر مردم در حال حاضر خوش بینانه به تابستان نگاه می کنند و به این فکر می کنند که آیا بهتر است در ماه اوت امسال به دریا بروید یا کوه. علاوه بر این، دولت حتی در نظر دارد به شهروندان پیشنهاد دهدبونو واکانزه“، که تخفیف های ویژه ۵۰۰ یورویی برای کمک به پرداخت هزینه سفرهای خود در پاتریا است. همه به سمت راه اندازی مجدد ایتالیا سوق داده می شوند؛ از این رو، بسیاری از کارآفرینان در صنعت رستوران، بار، هتل و تعطیلات با آغوش باز منتظر مسافرانی خواهند بود که از این کشور سفر می کنند. تمام دنیا.

اما اول از همه؛ ایتالیا باید باز شود! آرایشگران، آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و سایر مراکز زیبایی با ضدعفونی کردن همه چیز و اطمینان از اینکه مردم فاصله صحیح یک متری را از یکدیگر حفظ می‌کنند، آماده می‌شوند، حتی اگر این به معنای خدمات رسانی به یک مشتری در یک زمان باشد. همه چیز باید برای گردشگران خارجی و گردشگران ایتالیایی آماده باشد که به زودی برای استراحت در ایتالیای باشکوه به اسپاها باز خواهند گشت. از این جهانگردان ها استقبال می شود که در مورد نحوه ضدعفونی کردن مغازه ها و اینکه آیا آنها از چراغ های UV نوع C برای عقیم کردن مشاغل خود استفاده می کنند یا خیر، پرس و جو کنند زیرا همه حق دارند به طور مناسب مطلع شوند.

ما قبلاً شروع به لذت بردن از لذت های ایتالیا کرده ایم! چند روز پیش از یک عالی بازدید کردیم ژلاتریا تحت عنوان سوتو صفر در گاتیکو ورونو صف نسبتا طولانی مشتریان مشتاقی بود که آماده سفارش بستنی بودند. تعدادی از آنها قبلاً سفارشات خود را به صورت آنلاین (یا تلفنی) ارسال کرده بودند و تازه وارد شده بودند تا سریعاً آنها را تحویل بگیرند. اکثر مشتریانی که در صف خارج از فروشگاه بودند، فاصله اجتماعی مناسبی را رعایت کردند و ماسک استفاده کردند. قوانین پس از COVID-19 در سمت راست ورودی در صورتی که برخی افراد از آنها مطلع نشده بودند، نصب شده بود. قوانین به شرح زیر بود: همه باید ماسک بزنند. فقط یک نفر می تواند وارد شود ژلاتریا در یک زمان؛ همه باید یک متر از دیگران فاصله داشته باشند و بستنی باید دور از محل مغازه مصرف شود.

نه تنها انجام داد سوتو صفر بستنی‌های خوشمزه و افسانه‌ای را سرو کنید، اما آن‌ها برخی از گزینه‌های گیاهی، بدون گلوتن و لاکتوز نیز داشتند که من ترجیح دادم به جای مصرف بستنی معمولی، آن‌ها را بخورم. ایتالیایی ژلاتو همیشه مورد تحسین قرار گرفته است، اما گردشگران امسال می توانند انتظار داشته باشند که طیف وسیع تری از گزینه ها را پیدا کنند تا همه را به طرز هذیانی راضی کنند! نه چندان دور از بستنی‌فروشی‌های مرسوم ایتالیایی، نان‌فروشی‌ها و پیتزا فروشی‌هایی وجود دارد که با فراوانی غذاهای ایتالیایی، بازدیدکنندگان را به وجد می‌آورند! ایتالیایی ها مصمم هستند که صرف نظر از هر اتفاقی به ارائه غذاهای لذیذ ادامه دهند.

ایتالیا به خاطر جواهرات نفیس طراحی شده اش معروف است. گردشگران از به دست آوردن دستبندهای طلایی، انگشترها، و همچنین نقره عیار و صنایع دستی لذت می برند. به یاد می‌آورم که چگونه بسیاری از گردشگران در دوران جوانی من (در دهه ۱۹۸۰) از زیورآلات طلا در پونته وکیو در فلورانس عکس می‌گرفتند و این شور و شوق همچنان ادامه دارد! یک جواهرفروشی برای هر مشتری که می خواهد انگشتر، دستبند یا گردنبند خیره کننده ای را امتحان کند، تمام جواهرات فلزی خود را ضدعفونی می کند. یک جعبه با چراغ های UV نوع C ممکن است برای اطمینان از ایمنی مشتریان خود استفاده شود. علاوه بر این، آنها پارتیشن‌های منحصربه‌فردی را نصب کرده‌اند که به مشتریان کمک می‌کند احساس امنیت و راحتی داشته باشند. بدون شک، خرید جواهرات امسال برای مسافران ایتالیایی یک لذت خالص خواهد بود!

اکنون به نظر می رسد که کارگران مهاجر مزرعه برای کمک به برداشت محصولات جدید مورد نیاز خواهند بود. ایتالیا امروز بیشتر از یک سال پیش از کارگران مهاجر استقبال می کند زیرا این مهاجران می توانند کارهایی را انجام دهند که بسیاری از ایتالیایی های جوان دیگر نمی دانند چگونه انجام دهند. علاوه بر این، مهاجران در نهایت این شانس را خواهند داشت که از داخل اقتصاد قانونی کار کنند و از مزایایی برخوردار شوند. با این حال، بسیاری از ایتالیایی ها اخیرا تصمیم گرفته اند به تولیدات کشاورزی بازگردند. جوانان ایتالیایی می‌دانند که این مشاغل ریشه عمیقی در سنت ایتالیایی دارد، بسیاری از ایتالیایی‌های مسن‌تر از سن ۱۴ سالگی وارد مزرعه‌کاری شده‌اند. شاید علاقه رو به رشد اخیر به کشاورزی با بازگشت جهانی به تاکید بر نیاز به کشاورزی تحریک شده باشد. تغذیه سالم داشته باشید

رستوران ها و بارها با نحوه یادآوری خاطرات قبل از کووید-۱۹ متفاوت هستند. در سال ۲۰۱۹ دریافت یک کیسه یا سینی برای حمل و نقل غیرقابل تصور بود. در کمتر از دو ماه، بین ۲۱ فوریه تا ۱۷ مه ۲۰۲۰، طرز فکر ایتالیایی درباره غذا خوردن در بیرون بازسازی شد. در دیدگاه سنتی ایتالیایی، غذا خوردن در بیرون مستلزم داشتن خدمات انتظار عالی است، یکی از دلایلی که مدارس «مهمان‌نوازی» زیادی در این کشور وجود دارد. ارائه خدمات توسط کارکنان برتر انتظار بخش اساسی از تجربه رستوران مرسوم بود.

روزهایی را به یاد می آورم که در چند رستوران عالی در رم شام می خوردم که غذاها را با نظم خاصی سرو می کردند. در مرحله اول، یک خوراکی به دنبال آن وجود دارد آنتی پاستو (گاهی اوقات کالاماری سرخ شده). سپس اولین بشقاب معمولی (ماکارونی کلاسیک) وجود داشت. بشقاب دوم شامل یک ظرف پروتئینی مانند ماهی و دو طرف سبزیجات یا سالاد بود. پس از آن دسر، معمولا میوه، تیرامیسو، نان خامهاییا شیرینی سبک دیگر. یک فضای کم نور شمع باعث افزایش تجربه لذت بخش شد. چنین غذاخوری های کلاسیک با کارکنان عالی تا زمانی که مشتریان مایل به پیروی از قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از موانع محافظ باشند، ادامه خواهد داشت، اما اگر غذاخوری ها ترجیح می دهند، می توانند به غذای باکیفیت رضایت دهند.

گردشگری ایتالیا

گردشگری ایتالیا

در کشوری که عادت دارد در مواقع ضروری غذا درست کند، داشتن وعده‌های غذایی متفاوت، تحولی بزرگ خواهد بود. برخی از ایتالیایی‌ها در حال برنامه‌ریزی هستند تا برای جشن سالگرد ازدواج رمانتیک خود، غذای همراه سفارش دهند. با این حال، اگر زوج‌ها مصمم به صرف غذا در رستوران‌ها باشند، امسال میزها را دور از هم می‌بینند، نه مانند گذشته که مردم در کنار مردم محلی در یک میز مشترک پیتزا می‌خوردند. بسیاری از رستوران ها قبلاً پلکسی گلاس را در وسط میزها نصب کرده اند تا از مصرف کنندگان در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. آدم تعجب می‌کند که چگونه بطری‌های نوشیدنی و سبدهای نان بین مشتری‌ها به این سو و آن سو می‌رود (اگر وسط آنها پلکسی گلاس باشد)، اما این بهانه‌ای عالی برای سفارش نوشیدنی دلخواه به جای نوشیدنی همسفر است. .

مسافران نباید انتظار داشته باشند که در این تابستان از ایتالیایی های بیش از حد دوستانه بوسه و آغوش بگیرند. ایتالیایی ها این روزها خود را حفظ می کنند و تا آنجا که می توانند فاصله اجتماعی را رعایت می کنند. ایتالیایی‌ها چند سال پیش به دلیل فاصله گرفتن از خود شناخته نمی‌شدند، برعکس در چنین ملتی دوستانه، بنابراین امروزه تقریباً همه هنوز پرحرف و خوش‌حرف هستند. بازدیدکنندگان باید انتظار داشته باشند که به سؤالات متعددی در مورد آنچه آنها را به ایتالیا می آورد پاسخ دهند، و مردم محلی احتمالاً در صورت گم شدن و نیاز به درک مسیرهای ایستگاه قطار به آنها کمک خواهند کرد، حتی اگر نمی توانند به زبان صحبت کنند. اکثر ایتالیایی ها به بازدیدکنندگان می گویند که غذاهای آنها بهترین در جهان است و مد ایتالیایی بهترین است. البته، هزاران گردشگر آرزوی سفر به ایتالیا را دارند و واقعاً از همه چیزهایی که ایتالیا برای ارائه دارد قدردانی می کنند: هنر، فرهنگ، موسیقی، غذا، و نگرش بلند شدن و رفتن.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Laura Gail Sweeney است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.