• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

برنامه ریزی سفر بقا در فضای باز

  • کد خبر : 4670
  • 09 ژانویه 2022 - 11:09
برنامه ریزی سفر بقا در فضای باز

گردشگرآنلاین – برنامه ریزی سفر مهمترین موضوعی است که پیش از سفر و برای داشتن مسافرتی خود مورد توجه تمام افراد قرار گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، در برنامه ریزی سفر اگر قصد دارید به یک سفر بقا در فضای باز بروید، مطمئن باشید که از نظر جسمی و ذهنی توانایی و آمادگی برای چنین ماجراجویی جسورانه و پرخطری را دارید.

پیشنهاد می کنیم برای جمع آوری یادداشت ها وقت بگذارید و از قبل برای سفر خود برنامه ریزی کنید. اگرچه این یک تجربه عالی و بسیار سرگرم کننده خواهد بود، اما اگر برای آن آماده نباشید می تواند بسیار خطرناک و بالقوه تهدید کننده زندگی باشد. تفاوت زیادی بین پیاده روی یا کمپینگ و رفتن به یک سفر زنده زنده واقعی وجود دارد. سفر بقا به این معنی است که شما تنها اقلام برجسته را برای زندگی مصرف می کنید. یک سفر بقا برای یک کوهنورد یا کمپینگ مبتدی نیست، بلکه برای علاقه مندان به تجربه در فضای باز است، فردی که در فضای باز پیاده روی، کمپینگ، ماهیگیری یا شکار زیادی در بیابان انجام داده است یا نوعی تجربه نظامی در بیابان داشته است. . یک چیز مطمئناً این است که هرگز سعی نکنید چنین کاری را به تنهایی انجام دهید، همیشه یک یا دو شریک همراه خود داشته باشید.

بسته به نوع سفری که قرار است انجام دهید، باید به آن فکر کنید. آیا تمام وسایل مناسب در فضای باز را دارید که برای زنده ماندن به آن نیاز دارید؟ آیا قصد دارید برای یک هفته، یک ماه یا چند ماه به سفر بروید؟ به کوه می روی یا کویر؟ آیا در حال سفر به بیابان هستید یا فقط در جنگل های پشتی؟

انواع یا روش های مختلفی برای سفر بقا وجود دارد. مثلاً، می‌توانید در باتلاق‌های لوئیزیانا سفر کنید، یا یک سفر در بیابان به تپه‌های پارک یلوستون در وایومینگ پرتاب کنید. مهم نیست که کجا تصمیم بگیرید، برنامه ریزی و آمادگی زیادی می خواهد. با تمام حقوق، عاقلانه است که ماه ها از قبل برنامه ریزی کنیم.

چه نوع تجهیزات فضای باز و چقدر قرار است ببرید؟ قرار است چه مسیری را طی کنید؟ چه زمانی از سال می خواهید بروید؟ آیا هوا به شدت سرد خواهد بود یا گرمای غیرقابل تحمل؟ آیا در روز گرم و در شب سرد خواهد بود؟ آیا قرار است رودخانه‌هایی برای عبور یا دره‌هایی برای عبور از آن وجود داشته باشد؟ آیا در صورت وجود شرایط اضطراری، می‌توانید با دنیای بیرون تماس بگیرید؟ من می توانم در مورد چیزهایی که ممکن است اشتباه پیش برود ادامه دهم و به همین دلیل برنامه ریزی زیادی می طلبد.

اگر شما یک علاقه‌مند با تجربه در فضای باز هستید و دانش کمی در پیاده‌روی و کمپینگ دارید، اما هرگز در این سفر نرفته‌اید یا یک سفر زنده بقا انجام نداده‌اید، فکر می‌کنم می‌خواهید اولین سفر خود را به مسیر آپالاچی در شرق انجام دهید. ایالات متحده.

مسیر آپالاچیان مسیری مشخص برای کوهنوردان و کمپینگان است. طول آن تقریباً ۲۲۰۰ مایل است و از ایالت جورجیا تا مین ادامه دارد. این طولانی ترین مسیر مشخص شده پیوسته در ایالات متحده است. آپالاچی ها برخی از زیباترین مکان های چشم انداز آمریکا را ارائه می دهند. رودخانه های بسیار بزرگی وجود دارد که شما نیز باید از آنها عبور کنید. این رودخانه ها ماهیگیری عالی را نیز فراهم می کنند. اگرچه این مسیر مشخصی برای کوهنوردان و کمپینگ‌ها است، اما هنوز هم چالشی عالی برای آن‌ها ارائه می‌کند و برای هر کسی که هرگز یک سفر زنده ماندن واقعی انجام نداده است، یک دستاورد عالی خواهد بود.

اگر بخواهید کل سفر را در یک زمان انجام دهید، برای پیاده‌روی و پیاده‌روی در کل این مسیر از جنوب به شمال یا برعکس، حدود ۶ تا ۷ ماه طول می‌کشد. شهرهای کوچک زیادی وجود دارد که می‌توانید در صورت نیاز به تهیه وسایل از مسیر خارج شوید، اما این دقیقاً مانند یک سفر طولانی پیاده روی به جای یک سفر زنده ماندن واقعی است.

سفر بقا شامل خارج شدن از مسیر شکست خورده و در واقع زندگی کردن در زمین است، به عبارت دیگر، این کار را به روش سخت انجام دهید. بله، این دقیقاً مانند یک سفر کوهنوردی است، اما اگر آن را به سختی انجام دهید و زندگی کنید و کارهای غیرطبیعی انجام دهید، مثلاً آتش کمپ خود را با دو چوب روشن کنید یا آب خود را از حوض ها و نهرهای کوچک بگیرید و مجبور شوید آب خود را بجوشانید. آن را پاک کنید، و چیزهایی مانند کرم یا کرم دانه، خوردن انواع توت ها و قارچ ها و غیره بخورید، سپس آن را به روش سخت انجام دهید. یافتن یا ساختن پناهگاهی از طبیعت مادر به جای چادر زدن، تجربه بسیار خوبی است. ساختن و گذاشتن دام برای گرفتن حیواناتی مانند خرگوش، سنجاب یا خوک‌های وحشی برای اینکه بتوانید غذا بخورید، تجربه‌ای عالی است. پیدا کردن گیاهان خاصی که آب را در خود نگه می دارند و می توانید بنوشید، تجربه خوب دیگری است.

مطمئن شوید که هنگام برنامه ریزی سفر، مطالعه کنید و اطلاعاتی در مورد منطقه ای که قرار است به آنجا بروید به دست آورید. شما باید بدانید که چه نوع گیاهان خوراکی وجود دارد. چه نوع حیواناتی در آنجا زندگی می کنند؟ آیا حیوانات شکاری مانند خرس یا شیر کوهی یا حتی گرگ وجود دارند؟ آیا مارها و چند گونه مختلف وجود دارد و آیا آنها سمی هستند یا خیر؟ چه نوع حشرات یا عنکبوت هایی وجود دارد و آیا آنها سمی هستند؟

انجام چنین کارهایی بخشی از بقا است و این یک تجربه یادگیری و آموزش خوب است. ممکن است هرگز متوجه نشوید که چه زمانی ممکن است اتفاق بدی بیفتد، بنابراین باید برای بدتر شدن آن آماده باشید. به یاد داشته باشید، این فقط یک سفر تمرینی برای زنده ماندن است و یک سفر واقعی نیست، اما اگر آن را به خوبی برنامه ریزی نکنید، ممکن است به شدت برای شما اشتباه پیش برود و به یک موقعیت زنده بقای واقعی تبدیل شوید.

در برنامه ریزی سفر برای اطلاعات بیشتر در مورد کوه‌های آپالاچی، آن را در وب جستجو کنید یا تقریباً با هر یک از ایالت‌های تجاری شرقی برای ادبیات و نقشه تماس بگیرید.

می‌توانید مقالات بیشتری برای بقا در فضای باز از من و سایر نویسندگان معروف در بسیاری از سایت‌های فهرست مقالات دیگر بیابید. قبل از اینکه وارد چنین ماجراجویی شگفت انگیزی شوید، تمام اطلاعاتی را که می توانید به دست آورید، جمع آوری کنید.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Jay Rohrbaugh است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.