• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

تاریخچه گردشگری در آمستردام

  • کد خبر : 3512
  • 22 دسامبر 2021 - 16:22
تاریخچه گردشگری در آمستردام

گردشگرآنلاین – آمستردام یکی از نقاطی است که سابقه بسیار طولانی در حوزه گردشگری دارد و صنعت توریسم در آن رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش سرویس گردشگرآنلاین، تا این لحظه، شهر آمستردام همچنان نور خود را می درخشد و مهمانان، گردشگران و حتی سرمایه گذاران را دعوت می کند. بدین ترتیب گردشگری این شهر رشد و رونق فراوانی داشته است. به دلیل این واقعیت، بسیاری از مردم دوست دارند بدانند که چگونه گردشگری این شهر با حفظ اصالت و اصالت نقاط و جاذبه های گردشگری معروف آمستردام با موفقیت رشد کرد.

زیبایی و زرق و برقی که باعث شهرت آمستردام در کشورهای مختلف جهان شد را می توان به ظهور و سقوط رویدادها نسبت داد و این شهر را به همان اندازه محبوب کرد. این شهر که در زمانی که برای اولین بار کشف شد به عنوان یک دهکده ماهیگیری آغاز شد، به تدریج توسعه یافت زیرا ساخت و سازهایی با سبک ها و طرح های قرون وسطایی شروع به رشد کردند. بعدها، پیشرفت‌های بیشتری در شهر تجربه شد، همانطور که خانه‌ها و سازه‌های چوبی نشان می‌دهند که قبلاً ثابت شده‌اند که قوی، محکم و بادوام هستند.

چیزی که آمستردام را جذاب می کند این واقعیت است که بلافاصله یاد گرفت که از سقوط بلند شود. رونق گرفت و توانست مطالبات مردم و حتی سرمایه گذاران و مهمانان خارجی را که همچنان در داخل شهر شگفت زده می شوند، حفظ کند. خانه‌های ساده و همچنین غنی‌سازی کانال‌ها ساخته شد و همچنان شهر آمستردام را به مرکز مالی اروپا و بازار اصلی کشور تبدیل می‌کند.

بدون شک شهر شروع به افزایش ثروت و پیشرفت های لازم کرد. سپس آمستردام گسترش یافت و از محدوده خارج شد تا مکان‌ها و جاذبه‌های باشکوهی را که شهر به خودی خود در اختیار داشت، تامین کند. به اندازه کافی درست است، آمستردام همچنان به ترویج گردشگری خود در سراسر جهان ادامه می دهد.

امروزه، آمستردام همچنان به سطح محبوبیت خود ادامه می دهد، زیرا میلیون ها و میلیون ها مهمان و گردشگر خارجی، که تقریباً به بیش از ۱۵ میلیون نفر در سال می رسد، می آیند و در شهر تور می کنند. از موزه‌ها، مکان‌های میراث فرهنگی و بناهای تاریخی، آمستردام مملو از پارک‌ها، باغ‌ها، کانال‌ها و آبراه‌هایی است که شهر را به وضوح جالب می‌کند، زیرا مهمانان خارجی می‌توانند از سفر دریایی، گشت‌های شهری یا صرفاً با قدم زدن در شهر با قدم زدن در کنار طرح‌های معماری معروف استفاده کنند. مطمئناً جشن و جذاب هستند. علاوه بر آن، رویدادهای سالانه مانند کنسرت ها و اجراهای تئاتری وجود دارد که هر بازدیدی را ارزشمند می کند.

علاوه بر مکان‌های تاریخی، مکان‌ها و جاذبه‌هایی که به خوبی حفظ شده‌اند، این شهر همیشه مهد انتخاب مجلل غذاها و نوشیدنی‌ها خواهد بود که مطمئناً هر وعده غذایی را غافلگیرکننده و غیرقابل مقاومت می‌کند.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Gaizka Pujana است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.