• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تحول در پاویون ایران با حضور راهنمایان گردشگری در اکسپو

  • کد خبر : 4285
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
تحول در پاویون ایران با حضور راهنمایان گردشگری در اکسپو

گردشگرآنلاین – مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به حضور موثر راهنمایان گردشگری در اکسپو دبی اشاره کرد و گفت: از زمان اعزام راهنمایان گردشگری به اکسپو به وضوح شاهد تأثیر حضورشان در تمامی پاویون ایران هستیم.

به گزارش گردشگرآنلاین، حسن زمانی وزارتخانه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی را به‌ عنوان موفق‌ترین و فعال‌ترین وزارتخانه‌های حاضر در اکسپو ۲۰۲۰ دبی نام برد و گفت: فعالیت وزارتخانه‌ها در اکسپو ۲۰۲۰ دبی از مصوبات هیئت وزیران بود که در این راستا وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی عملکردی موفق دارد و از روز نخست شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی حضوری فعال داشت و دوش به دوش ما حرکت کرد.

این مقام مسئول از سالن گردشگری به‌ عنوان پربازدیدترین سالن‌های پاویون ایران نام برد و محتواهای ارائه شده در آن را مناسب ارزیابی کرد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به حضور موثر راهنمایان گردشگری در این رویداد بین‌المللی اشاره کرد و تصریح کرد: از زمان اعزام راهنمایان گردشگری به اکسپو به وضوح شاهد تأثیر حضورشان در تمامی پاویون ایران هستیم.

زمانی با ابراز تشکر از تصمیم وزارتخانه برای اعزام آن‌ها به دبی، اظهار کرد: راهنمایان با رویی گشاده بازدیدکننده‌ها را به‌ طور گروهی از سالن یک تا ۱۲ هدایت می‌کنند. آن‌ها پاسخگوی تمامی سؤالات بازدیدکننده‌ها هستند و عملکردشان طی این مدت بازخورد خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه پاویون ایران جزو ۱۰ پاویون برتر اکسپو معرفی شده است، ادامه داد: همچنین در ارزیابی شبکه CNN پاویون ایران بعد از امارات، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

کمیسر ژنرال جمهوری اسلامی ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی، در خصوص آمار بازدیدکننده‌ها گفت: از تمامی کشورها بازدیدکننده داریم ولی عمدتاً از کشورهای اروپایی و آفریقایی هستند. روزانه حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر از پاویون ایران بازدید می‌کنند و تا کنون بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار نفر بازدیدکننده داشته‌ایم.

منبع: تسنیم 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.