• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9
مونسان رفت

خداحافظی اولین وزیر وزارت گردشگری

  • کد خبر : 608
  • 24 آگوست 2021 - 11:09
خداحافظی اولین وزیر وزارت گردشگری
گردشگرآنلاین - اولین وزیر وزارت گردشگری با ارسال پیامی، ضمن قدر‌دانی از مدیران، معاونان، کارشناسان و کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در طول مدت چهار سال گذشته، از آنان خداحافظی کرد.

به گزارش سرویس دولت گردشگرآنلاین، دکتر علی اصغر مونسان نخستین وزیر وزارت گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی همزمان با پایان یافتن دولت دوازدهم با ارسال پیامی، از مدیران، معاونان، کارشناسان و کارکنان این وزارتخانه خداحافظی کرد و در حالی این منصب را احتمالاً به عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری دولت ابراهیم رئیسی تحویل می‌دهد که در بحبوحه شرایط ناشی از همه‌گیری کرونا مشکلات و چالش‌های اساسی گریبان‌گیر این صنعت است.

گفتنی است مونسان از مرداد ۱۳۹۶ با حکم حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین، ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به‌عهده گرفت و در سال ۱۳۹۸ توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تبدیل این سازمان به وزارتخانه مطرح شد و در نهایت مونسان که آن زمان عهده‌دار ریاست سازمان بود، وزیر وزارت‌خانه میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شد.

بیشتر بخوانید:
آمادگی وزارت خارجه برای ارائه هرگونه خدمات موثر به منظور توسعه گردشگری کشور

کارشناسان یونسکو از کاروانسرای مشیرالملک بازدید می کنند

تمام کارکنان هتل های فرودگاهی در مقابل کرونا واکسینه شدند
شیوه‌نامه درجه‌بندی تأسیسات گردشگری اصلاح شد

نخستین وزیر وزارت گردشگری در پیام خداحافظی خود آورده است:

«به نام یگانه هستی‌بخش

من لم‌یشکر المخلوق لم‌یشکر الخالق

خدای متعال را شاکرم که در مسیر خدمت به ملت شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مغتنم فراهم شد تا در کنار مجموعه‌ای خدوم، دوره ارزنده دیگری از کار و تلاش برای آبادانی این مرز و بوم کهن را تجربه کنم.

بی‌تردید سال‌های حضور در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فصلی سرشار از تجارب ارزشمند برای اینجانب بود که تحقق دستاوردهای ماندگار آن جز در سایه همراهی صادقانه تمام همکارانم در سراسر کشور نبوده است.

به‌امید آن‌که پروردگار منان همچنان موهبت خدمت به خلق را عنایت فرماید، از یکایک کارکنان صدیق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حلالیت می‌طلبم و صمیمانه قدردان تلاش همدلانه شما عزیزان هستم.

با آرزوی استمرار مسیر پویا و روشن وزارت‌خانه، توفیق و تعالی وزیر منتخب و شادکامی و بهروزی همه همکاران گرامی را از پروردگار متعال خواستارم.

خدا حافظ همگی باشد ان‌شاءالله.»

منبع: تسنیم

گزارش انحراف در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

وزارت گردشگری

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.