• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: برنامه‌ای برای استفاده از ظرفیت گردشگری کشور نیست

  • کد خبر : 1543
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۱۰
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: برنامه‌ای برای استفاده از ظرفیت گردشگری کشور نیست
گردشگرآنلاین - رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:برخی کشورها تنها منبع درآمدشان از بخش گردشگری است و مانند کشور ما دارای نفت نیستند اما برای آن برنامه داشته و درآمد دارند اما در کشور ما برنامه برای استفاده از آن نیست.

به گزارش گردشگرآنلاین، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر امروز در اختتامیه سفر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر اعضای مجلس از استان‌ها مطلع نباشند نمی‌توانند قانونگذاری درست کنند، اظهار داشت: بخشی از مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری مربوط به کمیسیون فرهنگی و برخی مربوط به بخش‌های دیگر مجلس است که همه پیگیری می‌شود.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس کمیته‌های مختلف دارد که می‌توان انواع مطالبات از جمله اعتبارات، امر به معروف و نهی از منکر و…. را پیگیری کرد و نظارت مجلس در استان باید توسط عضوکمیسیون در استان آقای راستینه انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی کشورها تنها منبع درآمدشان از بخش گردشگری است و مانند کشور ما دارای نفت نیستند اما برای آن برنامه داشته و درآمد دارند اما در کشور ما برنامه برای استفاده از آن نیست و باید برنامه‌ریزی و قوانین عملیاتی و قابل پیاده شدن وضع شود.

آقاتهرانی با اشاره به کارگروه‌های تشکیل شده فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری، عنوان داشت: مردم باید مطالبه‌گر باشند و کارگروه‌های تشکیل شده باید با هماهنگی و نظارت نماینده ولی‌فقیه در استان نشست داشته و مطالبات پیگیری و بررسی‌ برای حل مسائل و محقق شدن اهداف انجام شود.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=1543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.