• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
راهکاری قابل تامل برای توسعه گردشگری بین المللی

رونق گردشگری فیجی با پروازهای ارزان از هند

  • کد خبر : 4157
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
رونق گردشگری فیجی با پروازهای ارزان از هند

گردشگرآنلاین – کشورهای هند و فیجی برای توسعه گردشگری خود خطوط پروازی بسیار ارزان قیمت را راه اندازی کرده اند که نویدبخش توسعه بسیار خوب گردشگری در این کشورهاست.

گردشگرآنلاین – فیجی یک کشور جزیره ای آرام در اقیانوس آرام، در حدود ۱۰۰۰ مایلی شمال شرقی جزیره شمالی نیوزیلند است و گردشگری فیجی از لذت بسیاری برخوردار است. در واقع مجمع الجزایری متشکل از بیش از ۳۰۰ جزیره کوچک است که بیشتر آنها به دلیل فعالیت های آتشفشانی شکل گرفته اند. حدود ۷۵ درصد از بازدیدکنندگان این کشور در تعطیلات به دور از هیاهوی زندگی شهری هستند. از طریق راه های هوایی و آبراه ها به نقاط مختلف جهان متصل می شود. پروازهای ارزان به فیجی توسط خطوط هوایی مختلف از سراسر جهان به نادی و نائوسوری، محل دو فرودگاه بین المللی انجام می شود. علاوه بر دو فرودگاه، ۱۳ فرودگاه جزیره خارجی نیز در این کشور جزیره ای وجود دارد.

بیش از ۸۰ درصد جمعیت آن در جزایر ویتی لوو و وانوا لوو زندگی می کنند. این کشور در تمام طول سال دارای آب و هوای گرمسیری است. راه های زیادی برای جویندگان ماجراجویی دارد، مانند غواصی و غواصی. سواحل ماسه‌ای سفید، جزایر مرجانی رنگارنگ و محیط طبیعی زیبا و زیبایی‌شناختی آن، آن را به یکی از نقاط مورد علاقه گردشگران تبدیل کرده است.

چگونه از هند به فیجی برسیم

از هند، مسافران می توانند پرواز فیجی را با جت ایرویز یا ایر ایندیا به فرودگاه بین المللی نادی بگیرند. این پروازها مستقیم یا بدون توقف نیستند، بلکه یک یا دو مکان توقف در مسیر دارند. باید توجه داشت که یک شرکت هواپیمایی متفاوت، به غیر از شرکت هواپیمایی رزرو، ممکن است پروازهای اتصال را از مکان های توقف تحت قراردادهای اشتراک کد یا بین خطوط خود انجام دهد.

گردشگری فیجی

گردشگری فیجی

گردشگران باید عوامل زمان توقف و الزامات ویزای ترانزیت را در مکان های توقف در نظر بگیرند. این ویزا را می توان در اکثر موارد به راحتی دریافت کرد اما هیچ چیز به شانس واگذار نمی شود. در غیر این صورت، در صورت نبود ویزای ترانزیت، ممکن است مشکلاتی در این فرودگاه ها ایجاد شود.

جت ایرویز و ایر ایندیا، دو شرکت هواپیمایی هندی معروف، معمولاً دو مسیر متفاوت برای گردشگری فیجی دارند. اینها ممکن است در اولین مرحله سفر به فیجی به هنگ کنگ، بانکوک، سنگاپور یا شهر دیگری در منطقه جنوب شرقی آسیا پرواز کنند و از آنجا یک شرکت هواپیمایی دیگر پروازها را به شهر توقفگاه دیگری و از آنجا به فرودگاه بین المللی نادی می برد.

یک مسیر جایگزین در یکی از شهرهای استرالیا و سپس به این مقصد توقف دارد. پروازهای ارزان به فیجی از شهرهای بزرگ هند از جمله دهلی، بمبئی، کلکته، حیدرآباد، چنای و بنگلور انجام می شود.

شهرهای هند نیز توسط خطوط هوایی بین المللی مانند کانتاس، خطوط هوایی سنگاپور، خطوط هوایی جنوبی چین، کاتای اقیانوس آرام، تای ایرویز و چند شرکت دیگر به این کشور جزیره ای متصل می شوند.

اطلاعات برنامه پرواز

اطلاعات مربوط به هر برنامه، مثلاً پرواز دهلی به فیجی، را می توان با جستجو در وب سایت های خطوط هوایی مختلف یا در پورتال های آنلاین آژانس های مسافرتی به دست آورد. وب‌سایت‌های خطوط هوایی باید یک به یک جستجو شوند و یادداشت کردن جزئیات و ارائه بلیط ارزان هواپیما به این کشور برای گردشگری فیجی برای مقایسه ممکن است ناخوشایند باشد. گزینه دوم استفاده از پورتال های آژانس مسافرتی آنلاین است که مقایسه را راحت تر می کند.

جزئیات پرواز باید به دقت بررسی شود زیرا برخی از گزینه‌های ارزان‌تر بلیط هواپیما ممکن است زمان استراحت بیشتری داشته باشند. در حالی که برخی از مسافران گردشگری فیجی ترجیح می‌دهند قبل از حرکت بیشتر، مقصدی را برای توقف انتخاب کنند، ممکن است بسیاری دیگر نیز بخواهند کمترین زمان ممکن را در این ایستگاه‌ها بگذرانند.

گردشگری فیجی

گردشگری فیجی

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Priyanka Manjari Mishra است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.