• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
معاون گردشگری کشور:

زمان صدور مجوز گردشگری کاهش می‌یابد

  • کد خبر : 4586
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
زمان صدور مجوز گردشگری کاهش می‌یابد

گردشگرآنلاین – معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از کاهش مدت زمان صدور مجوزهای گردشگری خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تسهیل روند سرمایه‌‎گذاری و کسب و کار در حوزه صنعت گردشگری انجام می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین،علی اصغر شالبافیان در کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی همایش هفته رفسنجان‌شناسی در دانشگاه ولی عصر از کاهش مدت زمان صدور مجوز گردشگری خبر داد و گفت: در راستای اصلاح فرایندها و افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها، مدت زمان صدور مجوز گردشگری کاهش می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه در استان کرمان تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت گردشگری در بین سرمایه‌گذاران بسیار وجود دارد، بیان کرد: باید با ایجاد زیرساخت‌ها زمینه برای رشد گردشگری منطقه فراهم شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از اماکن تاریخی در مالکیت وزارت میراث‌ فرهنگی نیستند، تصریح کرد: این وزراتخانه نمی‌تواند برای اماکنی که مالکیت ندارد تعیین تکلیف کند و در این باره اختیاری ندارد.

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از تسنیم، معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری تهران از تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری برپا می‌شود اظهار کرد: این نمایشگاه می‌تواند فرصتی برای تبادل تجربیات و معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان‌های سراسر کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه هر استان می‌تواند بسته به استعداد و ظرفیت‌های مختص به خود تورهای ویژه‌ای را تعریف کند، خاطرنشان کرد: استان کرمان می‌تواند در حوزه تورهای ویژه نخبگان و یا معدنی و صنعتی فعال شود و اقدام به جذب گردشگر در قالب این گونه تورها کند.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4586

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.