• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

زون تفریحی پارک سراب قنبر کرمانشاه احداث می‌شود

  • کد خبر : 2063
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
زون تفریحی پارک سراب قنبر کرمانشاه احداث می‌شود

گردشگرآنلاین – سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: زون تفریحی پارک سراب قنبر کرمانشاه در راستای توسعه گردشگری توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، امیر رحیمی اظهار داشت: در راستای ایجاد فضای تفریحی برای شهروندان و توسعه زیرساخت های گردشگری، شهرداری کرمانشاه ایجاد زون تفریحی پروژه سراب قنبر را بصورت قرارداد B.O.L.T به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی افزود: این قرارداد در راستای شرایط واگذاری طرح های تملک دارایی سرمایه ای به بخش غیردولتی، موضوع ماده ۲۷ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  که مصوبه شورای اقتصاد است، منعقد شده است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه زون تفریحی واگذار شده به بخش خصوصی شامل رستوران، مجموعه تفریحی ورزشی، سرگرمی خدماتی و رفاهی است تصریح کرد: این قرارداد از پروژه های ستاد اقتصاد مقاومتی استان و به میزان ۴۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

رحیمی با بیان اینکه قرارداد این امر مهم منعقد شده و هم اکنون درحال اجراست گفت: هدف از اجرای این طرح توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری است و می تواند در قسمت جنوبی شهر که کمبود امکانات گردشگری داریم، باعث افزایش گردشگر و ایجاد یک فضای تفریحی برای شهروندان کرمانشاهی شود.

وی تاکید کرد: ایجاد این زون تفریحی در دو فاز برنامه ریزی شده که فاز اول آن طی یک‌سال آینده و فاز دوم طی دو سال و نیم آینده به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.