• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

سفر جاده ای به جزایر گرجستان

  • کد خبر : 5597
  • 29 ژانویه 2022 - 11:13
سفر جاده ای به جزایر گرجستان

گردشگرآنلاین – سفر جاده ای همیشه یکی از هیجان انگیزترین سفرها به حساب می آید به ویژه اینکه مقصد این سفر جزایر گرجستان باشد.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، هر یک از ایالت های ایالات متحده زیبایی های طبیعی، مکان ها و مکان های بازی خود را فراهم می کند. دیدن این سایت ها از پشت موتور سیکلت انتخاب هر چه بیشتر افراد است. سواران کهنه کار و سوارکاران جدید به طور یکسان می توانند موافق باشند که هیچ چیز مانند آزادی برخاستن در یک سفر جاده ای پشت موتورسیکلت وجود ندارد. بر خلاف ماشین، سوار شدن بر موتور سیکلت تجربه سفر از هر پنج حواس است.

جزایر دریای جورجیا یک سفر جاده ای عالی را فراهم می کند. این سفر نگاهی به سبک زندگی طبقه بالا و همچنین فرصتی عالی برای دیدن بسیاری از گونه های پرندگان است.

این سفر جاده ای برای یک آخر هفته طولانی خوب است. این نگاهی به پاسگاه‌های جزیره‌ای را ارائه می‌کند که توسط گذرگاه‌ها و پل‌ها به هم متصل شده‌اند. در برخی موارد یک کشتی بخشی از سفر است. سفر جاده ای در ساوانا آغاز می شود. از آنجا حدود ۲ ساعت در مسیر ساحلی ۱۷ به برانزویک به سمت جنوب حرکت کنید.

این دروازه منطقه است. از روی گذرگاه به سمت سنت سیمونز، یکی از چهار جزیره طلایی، همراه با لیتل سنت سیمونز، جزیره دریا و جکیل برانید. سنت سیمونز بزرگترین جزایر پرجمعیت است. این شهر به‌خاطر زمین‌های گلف، مکان‌های تاریخی، و ساحل طولانی با ماسه سفید معروف است. برای کسانی که دوست دارند پرنده نگری کنند، به ورودی گولد در ساحل شرقی سری بزنند تا مرغ های خندان، درناهای سلطنتی و خزری، لنج های گلو قرمز، یا بند های رنگ شده را ببینند. از سنت سیمونز تا جزیره دریا. اینجا استراحتگاهی است که برابر با لوکس جنوبی است.

همچنین برای تماشای عمارت‌های شگفت‌انگیز به سبک اسپانیایی، از دریای جزیره درایو عبور کنید. برای رسیدن به جکیل به مسیر ۱۷ در سرزمین اصلی بازگردید. در جاده جزیره جکیل، که مسیر ۵۲۰ است، به شرق بپیچید. راکفلرها و پولیتزرها برای تعطیلات به اینجا می آیند.

امروزه اینجا مکانی برای استراحت در سواحل زیبا و زمین های گلف آن است. در انتهای جنوبی جزیره یک پیاده‌روی با راهنما برای دیدن لاک‌پشت‌های دریایی لانه‌دار وجود دارد.

هیچ چیز مانند سفر جاده ای با موتور سیکلت نیست. ژاکت موتور سیکلت چرمی، کلاه ایمنی، و دستکش خود را بردارید و از جاده باز خارج شوید.

 

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Deborah L Moore است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.