• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

سفر جاده ای به دلاور با دنیایی از هیجان

  • کد خبر : 5599
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
سفر جاده ای به دلاور با دنیایی از هیجان

گردشگرآنلاین – دلاور دارای رودخانه‌ها، باتلاق‌ها، دریاچه‌ها، جنگل‌ها، مراتع و بیش از ۹۰ مایلی خط ساحلی اقیانوس اطلس است و سفر جاده ای به این منطقه لذت بخش است.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، وقتی اندازه مسافت پیموده شده در سفر جاده ای مربع آن در نظر گرفته شود، “اولین ایالت” در سمت کوچک قرار می گیرد، اما دلاور همچنان موفق می شود از نظر جاذبه های طبیعی عملکرد قدرتمندی داشته باشد. کمپ های دلاور در نزدیکی جاذبه های بسیاری قرار دارند و استراحتگاه های کمپینگ دلاور با RV امکانات بیشتری را ارائه می دهند.

منطقه مرکزی این ایالت دارای دو پناهگاه حیات وحش ملی است. Bombay Hook در Smyrna در ساحل غربی خلیج Delaware و Prime Hook در ۲۲ مایلی جنوب شرقی شهر Dover پایتخت دلاور قرار دارد.

هر دو پناهگاه برای حفظ تالاب های ساحلی ایجاد شدند تا به عنوان نقطه توقف مهاجرت پرندگان آبزی عمل کنند. آنها با هم نزدیک به ۳۰۰۰۰ هکتار زمین لانه سازی و تغذیه مناسب برای انواع سخاوتمندانه گونه های پرندگان مانند غاز برفی، اردک سیاه، شاهین شاهین و جغد میله ای را در بر می گیرند.

بازدیدکنندگان می‌توانند در تور خودروی خودراهنمای بمبئی، حیات وحش را از داخل وسایل نقلیه خود ببینند یا از آن عکس بگیرند. کسانی که ترجیح می دهند با پای پیاده سفر کنند، می توانند از مناظر مجموعه ای از برج های دیدبانی و مسیرهای طبیعت گردی لذت ببرند که یکی از آنها برای افراد معلول کاملاً قابل دسترسی است. فعالیت هایی مانند شکار، پیاده روی، قایق سواری، قایق رانی و خرچنگ سواری همگی مجاز هستند.

سواحل جنوب شرقی خانه یک مقصد بسیار محبوب برای تعطیلات است – پارک ایالتی ساحلی دلاور. جای تعجب نیست که گردشگران و ساکنان به طور یکسان به این مکه مملو از شن، آفتاب، موج‌سواری و ورزش‌های آبی بی‌وقفه سرازیر شوند. اقیانوس اطلس مرز شرقی این ساحل را تشکیل می دهد.

لبه غربی آن توسط آب های Rehoboth و Indian River Bays احاطه شده است. بازدیدکنندگان سواحل جذاب و دو منطقه شنای پیشرفته با غریق غریق در ماه های تابستان را پیدا می کنند.

سفر جاده ای

سفر جاده ای

ماهیگیری موج سواری در ورودی و اقیانوس و یک اسکله دسترسی ویژه ماهیگیران در هر سن و توانایی های فیزیکی را سرگرم می کند. در سفر جاده ای منطقه حفاظت‌شده جزیره تامپسون پارک، که نمونه‌ای از باتلاق‌های نمکی پررونق است، در خلیج Rehoboth، درست در شمال غربی ورودی رودخانه هند واقع شده است. کمپ های دلاور در همین نزدیکی است.

مناطق ساحلی مشخص شده برای موج سواران و ماهیگیران موج سواری در نظر گرفته شده است و مناطق منتخب عبور از تپه های شنی، وسایل نقلیه تمام زمینی را با ورود راحت به ساحل فراهم می کنند.

خلیج‌های کم‌عمق ساحل دلاور، مکان‌های محبوبی برای ملوانان، موج‌سواری‌ها، حفار صدف و خرچنگ‌ها هستند. یک مسیر طبیعی کوتاه، مناظر جالبی از مستعمرات لانه‌ساز پرندگان ساحلی، جزایر خلیج و باتلاق‌های نمکی را ارائه می‌دهد. در سفر جاده ای مسابقه سالانه قلعه شنی تعدادی از بهترین مجسمه سازان شنی آماتور را در سواحل اقیانوس اطلس جذب می کند.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Ann Emerson است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.