• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

سفر یک روزه به دریاچه هاواسو

  • کد خبر : 4669
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
سفر یک روزه به دریاچه هاواسو

گردشگرآنلاین – دریاچه هاواسو یکی از زیباترین نقاطی است که شما می توانید در سطح زمین بیابید و یک سفر لذت بخش چند روزه در آن داشته باشید.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، دریاچه هاواسو سیتی در آریزونا یکی از دلخواه ترین مقاصد برای افرادی است که علاقه مند به انجام فعالیت های متعددی هستند که آدرنالین ترشح می کنند. با این حال، اگر می‌خواهید ورزش‌های آبی معمولی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را از دست بدهید، می‌توانید سفرهای یک روزه را به مقاصدی که در نزدیکی هستند، یا در محدوده شهر یا فقط ۲ تا ۳ ساعت با ماشین، برنامه‌ریزی کنید. این درایوها که سرشار از زیبایی طبیعی هستند، مطمئناً شما را با یک جشن خوش منظره برای چشم و روح شما پذیرایی می کنند. در اینجا چند ایده برای سفر یک روزه وجود دارد که ارزش بررسی دارد:

کوه های هوآلاپای: پارک کوهستانی Hualapai حدود ۳۰ دقیقه با ماشین تا شهر دریاچه هاواسو فاصله دارد. با ارتفاعات بین ۱۹۲۰ تا ۲۵۱۶ متر، کوه در طول سال همیشه سبز باقی می ماند و میزبان برخی از گیاهان و جانوران دوست داشتنی مانند آسپن، مانزانیتا، کاج پوندروزا، شیرهای کوهی، راکون، خرس، سنجاب، اسکانک، نیزه، روباه، جدا از گونه های متنوعی از پرندگان مانند جغد، عقاب طلایی و شاهین. سفرهای یک روزه به کوه‌های Hualapai به دلیل گنجاندن فعالیت‌های مختلف در برنامه سفر مانند پیاده‌روی، تماشای حیات وحش، پیک‌نیک، و دسترسی به برخی از مسیرهای آفرود، بسیار سرگرم‌کننده هستند. حتی رستوران‌هایی وجود دارند که می‌توانید از انواع غذاهای مجلل لذت ببرید و در عین حال منظره یک گوزن را در فضای باز تحسین کنید.

حفاظت قبیله ای آکاهاو: این مکان تنها حدود ۴۶ مایل از پل لندن فاصله دارد. این مکان دارای حفاظتگاهی است که برای بازسازی اکوسیستم و زیستگاه بومی رودخانه کلرادو ایجاد شده است. این مکان در بیش از ۲۰۰ هکتار زمین پراکنده شده است و انواع مزارع بومی مانند درختان بید، چوب پنبه، کهور و بسیاری دیگر را در خود جای داده است. یکی از اهداف کلیدی این پروژه تعمیق پس‌آب به منظور کمک به جریان رودخانه بوده است. اگر عاشق طبیعت، تماشاگر پرندگان یا عکاس هستید، این بهترین انتخاب برای یک سفر یک روزه از شهر دریاچه هاواسو است، زیرا این مکان میزبان گونه های مختلفی مانند حواصیل آبی بزرگ، مگس گیر ورمیلیون، بیورها و بسیاری دیگر است.

پناهگاه ملی حیات وحش رودخانه بیل ویلیامز: این مکان که تقریباً ۲۳ مایل از شهر دریاچه هاواسو فاصله دارد، برای عکاسان و دوستداران طبیعت لذت بخش است. می‌توانید پیاده‌روی کنید، ورزش پارویی را انتخاب کنید، یا فقط از مجموعه پرندگان و زیبایی طبیعی لذت ببرید که مطمئناً برای چشمان مهمانی خواهد بود. ماهیگیری یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که بسیاری از آن‌ها از مسیر پیاده‌روی شبه جزیره که نزدیک به دفتر مرکزی پناهگاه است لذت می‌برند. با این حال، باید توجه داشته باشید که این مکان دارای زمان بندی های مشخصی برای بازدید و برنامه ریزی تور خود برای جلوگیری از ناامیدی است.

در حالی که تصمیم دارید همه این گزینه‌ها را بررسی کنید، فقط به یاد داشته باشید که با چوب ماهیگیری، کایاک، کفش‌های پیاده‌روی و هر چیز دیگری که همراه آورده‌اید، بهترین استفاده را از تور خود به شهر دریاچه هاواسو ببرید.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Michelle Crossley است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.