• امروز : یکشنبه - ۹ بهمن - ۱۴۰۱
  • برابر با : Sunday - 29 January - 2023
4

شناسایی ذائقه گردشگران هندی برای ترغیب سفر به ایران

  • کد خبر : 5039
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۱
شناسایی ذائقه گردشگران هندی برای ترغیب سفر به ایران

گردشگرآنلاین – تلاش برای شناخت و آشنایی با ذائقه و روحیات گردشگران هندی به عنوان رهنمود از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به کشور هندوستان قرار گرفت.

به گزارش گردشگرآنلاین، پیرو انعقاد تفاهم‌نامه میان معاونت وزارت میراث‌ فرهنگی، و صنایع‌ دستی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی‌بخشی از ظرفیت‌های به صورت اختصاصی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه خارجی و گردشگران هندی برای حسین بامیری رایزن بازرگانی جدید که قصد عزیمت و فعالیت در کشور هند را دارد، برگزار و موضوع فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند به عنوان مهم‌ترین هدف الزامی و در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی‌ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آنها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت‌شان و نیز تمایل آنها به نوع مکان و جاذبه‌های و طبیعی بخشی از مباحث مورد توافق برای حرکت به سوی تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مطرح شد.

همچنین در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره‌مندی از امکانات اطلاع‌رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.

برگزاری فستیوال‌های متعدد از قبیل موسیقی، غذا، اقوام، فرهنگی، شب‏‌های ایرانی و نیز استفاده از جشن سده از جمله پیشنهادهای مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه‌مندی آنها به رویدادهای متنوع گردشگران هندی به شمار می‌آید.

علاوه بر این بر مبنای اینکه گردشگران هندی‏‏ ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از طریق تورهای آشنا‌سازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد شود، برنامه‌ریزی برای تبلیغات در شبکه‏‌های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه‌های مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‌‏های داخلی و نیز نمایشگاه‌‏هایی خارج از این کشور که هندی‏‌ها حضور دارند و نیز تهیه و ارائه بسته‌‏های سرمایه‌گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه‌ریزی برای حضور در هندوستان از طریق نشست‏‌های B2B و نیز اجرای تورهای آشنا‌سازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه خارجی قرار گرفت.

رسانه‌های بین‌المللی بیشترین نقش را در بحث ایران هراسی دارند
بیشتر بخوانید:

منبع:  تسنیم

پست های مرتبط

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.