• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

صنعت گردشگری نیجریه و آینده آن

  • کد خبر : 4532
  • 07 ژانویه 2022 - 10:53
صنعت گردشگری نیجریه و آینده آن

گردشگرآنلاین – وقتی صحبت از جاذبه های توریستی در آفریقا می‌شود، صنعت گردشگری نیجریه به عنوان یکی از بهترین مقاصد این قاره دارای حق افتخار است.

گردشگرآنلاین – نیجریه چهاردهمین کشور بزرگ آفریقا با مساحتی در حدود ۹۲۳۷۶۸ کیلومتر مربع است. صنعت گردشگری نیجریه مکان های مورد علاقه گردشگران زیادی را ارائه می دهد. طیف گسترده ای از سواحل عجیب و غریب در این کشور وجود دارد که شناگران و طرفداران ورزش های آبی را در طول تعطیلات نیجریه خود مشغول می کند.

مناطق بسیار زیاد مناظر ناب در این کشور به دوستداران طبیعت اجازه می دهد تا زمان خود را تجدید کنند و ستایش کنند. لباس های محلی این منطقه بسیار چشمگیر است.

فرهنگ‌های نیجریه با غذاهای لذیذ، صنایع دستی و جشنواره‌های آن بهتر توضیح داده می‌شوند. بومیان به دوستانی معروف هستند و با دل باز از گردشگران استقبال می کنند.

شهرنشینی این کشور بسیاری از بازرگانان و گردشگران را تحت تأثیر قرار می دهد، شهرهایی مانند لاگوس و ابوجا سال هاست که در صنعت گردشگری گردشگران را به خود جذب می کنند.

صنعت گردشگری نیجریه

صنعت گردشگری نیجریه

با این حال، صنعت گردشگری نیجریه هنوز نیاز به پیشرفت های زیادی دارد. اداره جدید کشور سخت تلاش کرده است تا زیرساخت های ایالت را بهبود بخشد.

بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی روی صنعت گردشگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به گفته آن‌ها، این کشور از پتانسیل گردشگری بالایی برخوردار است.

در سال های آینده، چندین مسئله در مورد صنعت گردشگری نیجریه حل خواهد شد. در حال حاضر سرمایه گذاران مقدار زیادی پول نقد را در مکان های فرهنگی کشوری که آثار تجارت برده در آن فراوان است،

خرج می کنند. بسیاری از موزه‌ها و بناهای تاریخی نیجریه با دقت حفظ می‌شوند و پول زیادی صرف پارک‌های ملی می‌شود.

نیجریه همچنین خانه ای برای حیات وحش گسترده است و آن را به مقصدی نهایی برای مسافران سافاری تبدیل می کند. دولت فعلی همچنین برای ساخت مسیرهای پیاده روی و مسیرهای جیپ در پارک های سافاری نیجریه هزینه کرده است.

از سوی دیگر، مکان‌های کمپینگ و پیک‌نیک – در داخل سیستم مسیرهای پیاده‌روی پارک‌های ملی – نیز مورد تقاضا بوده و توسعه آن‌ها در حال انجام است.

صنعت گردشگری نیجریه

صنعت گردشگری نیجریه

بیشتر مکان ها با اقامتگاه های توریستی بهتر تسهیل می شوند و مراکز پذیرایی در جاذبه های طبیعی و فیزیکی کشور ساخته می شوند.

تقاضا برای سیستم اتوبوس کابلی (که می تواند به گردشگران امکان کاوش در زمین های ناهموار اما زیبا را بدهد) در رشته کوه های مامبیلا، کانیانگ و اوبودو نیز در کانون توجه است.

هتل‌ها و استراحتگاه‌های زیادی در نزدیکی مناظر طبیعی کشور از جمله چشمه‌ها و آبشارها ایجاد می‌شوند.

امکانات ماهیگیری ورزشی و قایق سواری در بخش گردشگری ساحلی در حال افزایش است و منطقه شاهد پارک های تفریحی معاصر، مناطق خرید و سایر امکانات تفریحی عمومی خواهد بود.

بنابراین، کشور فاقد امکانات زیرساختی مدرن است. دولت به بهبود آن توجه دارد. تنها نکته منفی در مورد نیجریه فقری است که در مناطق روستایی قابل مشاهده است.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Muhammad Amir Islam است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.