• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8
خبری عجیب اما واقعی از توسعه گردشگری نیوزلند

صنعت گردشگری نیوزلند نیازمند ۴۰۰۰۰ کارگر است

  • کد خبر : 4174
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
صنعت گردشگری نیوزلند نیازمند ۴۰۰۰۰ کارگر است

گردشگر آنلاین – توسعه گردشگری در کشور نیوزلند به حدی بوده که این کشور در حال حاضر نیازمند ۴۰ هزار نیروی کار در صنعت گردشگری است.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، طبق گزارش یک روزنامه نیوزلند، طی پنج سال آینده به ۴۰۰۰۰ کارگر در صنعت گردشگری در نیوزلند نیاز است. این به این دلیل است که صنعت توریست به سرعت رشد کرده است که این کشور مجبور شده است میلیون‌ها دلار برای تامین ترافیک گردشگران هزینه کند. بسیاری از نقاط توریستی کوچکتر با زیرساخت های محدود خود، به دلیل تعداد کم پرداخت کنندگان نرخ در منطقه خود، برای مقابله با اعداد گردشگری با مشکل مواجه شده اند. یخچال فرانتس یوزف، یخچال فاکس و دریاچه تکاپو تنها درختان این مناطق هستند اما این تنها مشکل پیش روی این مناطق نیست.

یافتن کارکنان مناسب در چند سال گذشته یک مشکل در صنعت گردشگری بوده است و احتمالاً با افزایش تعداد گردشگری بدتر خواهد شد. در مناطقی مانند منطقه یخبندان در جنوب غربی، کارفرمایان مسافران را با ویزای کاری و مهاجران استخدام می‌کنند، اما به نظر می‌رسد مشکل این است که آنها در فصل توریستی کار می‌کنند که از اواخر اکتبر آغاز می‌شود و زمانی در آوریل به پایان می‌رسد، زمانی که کارشان به دلیل یک مشکل به پایان می‌رسد. کمبود کار آنها ادامه می دهند و سپس مشکل یافتن کادر برای فصل بعد شروع می شود و این روند سال به سال ادامه می یابد.

به نظر می رسد بخشی از راه حل، آموزش افرادی باشد که ساکنان دائمی منطقه هستند تا حداقل افرادی آماده استخدام در کوتاه مدت باشند. با این حال، این بستگی به این دارد که کارفرمایان مسئولیت آموزش کارکنان صنعت گردشگری را بر عهده بگیرند و مجبور نباشند برای یافتن کارمندان به مهاجرت نیوزلند متکی باشند.

در زمانی که دولت در تلاش برای یافتن شغل برای بیکاران است، این وظیفه کسب‌وکارهاست که تلاش خود را برای کشور انجام دهند و با فراهم شدن شغل، نیوزلندی‌ها را استخدام کنند، زیرا در نهایت، آنها انتظار دارند دولت پول زیادی خرج کند. در جاده ها و زیرساخت ها در بخش خود از کشور.

کارفرمایان سرکش در سال‌های اخیر به کارفرمایان نیوزلند نام بدی داده‌اند، در مواردی که مهاجران دستمزد برده دریافت کرده‌اند و از حقوق اولیه شغلی خود محروم شده‌اند. اگر چیزی درست به نظر نمی رسد مهم است که از مردم محلی مشاوره بگیرید.

مناطق توریستی در صنعت گردگشری اصلی در جزیره جنوبی نیوزلند عبارتند از: کوئینزتاون، واناکا، دریاچه تکاپو، یخچال فرانتس جوزف، یخچال فاکس و کایکورا، همچنین هانمر چشمه، پوناکایکی، کایتریتری و کوه کوک از دیگر روستاهای توریستی جزیره جنوبی هستند.

انتظار می رود که حداقل یک سوم مشاغل توریستی در اوکلند باشد و این می تواند به دلیل هزینه های بالای زندگی در بزرگترین شهر نیوزلند و حداقل دستمزدها در صنعت مهمان نوازی، مشکل ایجاد کند.

مزیت کار در برخی از روستاهای توریستی در صنعت گردشگری، اقامت کم هزینه توسط بسیاری از کارفرمایان همراه با وعده های غذایی رایگان است، اما این میزان در بین کارفرمایان متفاوت است. برخی از کارفرمایان برای وعده های غذایی هزینه دریافت می کنند در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند. همه اینها به شما کمک می کند تا مقداری پول برای برنامه های بعدی خود پس انداز کنید، اما این بدان معنا نیست که همه افراد در صنعت پس از پایان فصل توریستی به کار خود ادامه خواهند داد زیرا بسیاری از آنها در فصل آرام کار خواهند کرد.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Robert Alan Stewart است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.