• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

لزوم توسعه گردشگری سلامت با استفاده از ظرفیت‌های سرعین

  • کد خبر : 1593
  • 22 اکتبر 2021 - 11:41
لزوم توسعه گردشگری سلامت با استفاده از ظرفیت‌های سرعین
گردشگرآنلاین - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گسترش گردشگری سلامت با استفاده از ظرفیت آبگرم‌های بی‌نظیر سرعین باید از مهم‌ترین بخش‌های توسعه حوزه گردشگری در اردبیل باشد.

به گزارش گردشگرآنلاین از تبریز، سیدعزت‌الله ضرغامی ظهر امروز در سفر به استان اردبیل با بیان این‌که حوزه گردشگری در استان اردبیل باید تقویت شود، اظهار کرد: وجود آبگرم‌های سرعین نقطه قوت در توسعه گردشگری سلامت، تندرستی و جذب گردشگر است که باید در این حوزه سرمایه‌گذاری کرد.

وی افزود: گردشگری امروز اردبیل به هیچ‌وجه شایسته این استان نیست و باید از ظرفیت مناظر طبیعی و طبیعت استثنایی به‌خصوص بخش گردشگری به نحوه احسن بهره برد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن اشاره به مشکلات شهر سرعین ادامه داد: با وجود این‌که در سرعین اقامتگاه‌های خوبی ایجاد شده ولی به لحاظ اینکه راه دسترسی مناسبی ندارد گردشگران و مسافران دچار مشکل می‌شوند و برای حل این مشکل باید دسترسی را زیاد کنیم.

ضرغامی بیان کرد: در سطح کشور ۱۰۰ چشمه آبگرم شناسایی شده که برای شناخته شدن آن‌ها تلاش خواهیم کرد ولی در حال حاضر چون سرعین به‌عنوان یک منطقه گردشگری حوزه سلامت مطرح است، باید از ظرفیت این شهر بهره ببریم.

حدف بروکراسی‌های عجیب وزارت میراث فرهنگی در دستور کار است

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر وجود بروکراسی‌های عجیب و غریب در وزارت میراث فرهنگی و همچنین سطح کشور مانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شده است که حذف این بروکراسی‌ها در دستور کار وزارت است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: قطعا فضا را برای بخش خصوصی و افرادی که خواهان سرمایه‌گذاری هستند باز خواهیم کرد و تمام تلاش ما حل مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان خواهد بود.

ضرغامی با بیان این‌که وظیفه ما حفظ میراث فرهنگی است، گفت: آثار باستانی، تاریخی و فرهنگی از جمله بقعه شیخ صفی‌الدین موقعیت خاصی به اردبیل بخشیده و وظیفه ما حفظ و‌ مرمت آثار تاریخی است.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=1593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.