• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

محافظت از گوشی در سفر با ۱۰ راه حل ویژه

  • کد خبر : 5130
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
محافظت از گوشی در سفر با ۱۰ راه حل ویژه

گردشگرآنلاین – شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای محافظت از گوشی در سفر با مشکل مواجه شده باشید، پس حتما این مطلب را بخوانید.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، برای محافظت از گوشی در مسافرت راهکارهای خاصی وجود دارد که حتما باید مورد توجه قرار داد.

همه را در یک کیس نگه دارید

اگر قصد دارید در طول سفر خود در آب بمانید، باید گوشی خود را ضد آب نگه دارید.

از صفحه نمایش خود محافظت کنید

محافظ صفحه از شیشه سکوریت شده گزینه خوبی برای گوشی شما در سفر است. علاوه بر محافظت از دستگاه شما در برابر خط و خش، می تواند ضربه را در صورت افتادن گوشی نیز جذب کند.

در ساحل بیشتر مراقب محافظت از گوشی باشید

دمای شدید در ساحل، همراه با آب و شن و ماسه، می تواند برای گوشی شما فاجعه ای ایجاد کند. برای جلوگیری از هر گونه آسیب بزرگ، روی یک کیس ضد آب خوب سرمایه گذاری کنید. با استفاده از یک قاب با روکش سبک از موبایل خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، دستگاه را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

مراقب دماهای شدید باشید

همانطور که آفتاب بیش از حد می تواند مضر باشد، دمای سرد نیز می تواند تاثیر خود را بر دستگاه شما بگذارد. اپل توصیه می کند از استفاده از تلفن در دمای زیر ۳۲ درجه خودداری کنید. باتری شما ممکن است خالی شود یا بمیرد. تلفن های اندرویدی ممکن است عملکرد بهتری داشته باشند، اما فقط برای ایمن بودن، اقدامات لازم را برای محافظت از گوشی خود در برابر سرما انجام دهید.

اگر مجبور هستید از گوشی خود در محیط های سرد استفاده کنید، سعی کنید از استفاده طولانی مدت خودداری کنید و در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید، آن را ایمن و در داخل گرمای جیب خود قرار دهید. علاوه بر این، از یک قاب محافظ ساخته شده برای چنین آب و هوایی استفاده کنید.

یک شارژر قابل حمل نگه دارید

وقتی خارج از سفر هستید، این احتمال وجود دارد که دوره هایی وجود داشته باشد که مجبور شوید بدون منبع تغذیه برای تلفن خود بروید. با حمل یک شارژر قابل حمل از باتری مرده جلوگیری کنید. این به شما در استفاده طولانی مدت از موبایل کمک می کند.

خاموش کنید

بهتر است گوشی خود را برای مدتی زمانی که از آن استفاده نمی کنید خاموش کنید. این به شما کمک می کند تا در طول عمر باتری خود صرفه جویی بیشتری کنید و همچنین اثرات دماهای شدید را کاهش دهید. در صورت آسیب آب، خاموش کردن فوری موبایل می تواند از اتصال کوتاه جلوگیری کند.

از محافظ ضد سرقت استفاده کنید

همیشه مراقب باشید که دستگاه خود را بدون مراقبت یا آسیب پذیر در فضاهای باز بگذارید، مانند میزها در حالی که در فضای باز هستید، یا بگذارید آن را در کیف خود آویزان کنید، جایی که به راحتی بتوان به آن دسترسی پیدا کرد و به سرقت رفت. کیف های بدنه کوچک با جیب های مفید برای وسایل ضروری شما گزینه خوبی برای نزدیک نگه داشتن وسایل با ارزش شماست.

برای محافظت از اطلاعات شخصی خود و ردیابی آسان موقعیت مکانی دستگاه، ویژگی های امنیتی مانند محافظت با رمز عبور و ردیابی را در تلفن خود پیاده کنید.

گوشی خود را در هواپیما دور نگه دارید

وقتی در هواپیما هستید گوشی خود را روی صندلی، میز یا جیب خود نگذارید. برخی افراد تجربه کرده‌اند که دستگاه‌هایشان خاموش شده و گم شده‌اند. برای نگهداری آن را به خوبی روی کیسه یا کیف خود نگه دارید.

دستگاه خود را در امن هتل نگه دارید

فقط در صورتی که اصلاً لازم نیست تلفن خود را همراه داشته باشید، مانند زمانی که به شنا یا غواصی می روید، آن را در صندوق امانات اتاق هتل خود بگذارید.

خرید بیمه

در نهایت، همیشه ایده خوبی است که تحت پوشش قرار بگیرید و برای هر سناریوی احتمالی آماده شوید. گوشی خود را بیمه کنید و برای هر نوع آسیب از جمله آسیب های معمولی مانند افتادن و شکستن پوشش دریافت کنید.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Neil Sy است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.