• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

مدیرکل میراث فرهنگی سمنان معرفی شد

  • کد خبر : 5564
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
مدیرکل میراث فرهنگی سمنان معرفی شد

گردشگرآنلاین – در حکمی از سوی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مدیرکل جدید میراث فرهنگی سمنان معرفی شد.

به گزارش گردشگرآنلاین از سمنان، امیر کرم زاده متولد سال ۶۳ و دانشجوی دکترای مدیریت گرایش سیستم است که با حکمی از سوی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان مدیرکل جدید گردشگری استان سمنان معرفی شد.

کرم‌زاده پیش از این مدیر کل توسعه و ترویج صنایع دستی کشور و معاون شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی بوده است.

سرپرستی مجموعه فرهنگی و تاریخی سعد آباد، معاون صندوق احیا بناهای تاریخی و فرهنگی کشور، معاون دفتر مطالعات و آموزش گردشگری و معاون دفتر طرح‌های توسعه و تسهیلات از دیگر سوابق کاری امیر کرم زاده مدیرکل جدید گردشگری ستان سمنان است.

مشاور معاونت صنایع دستی کشور و معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان از دیگر سوابق کاری امیرکرم‌زاده است.

به گزارش گردشگرآنلاین به نقل از تسنیم، امروز و در آئینی با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور مدیر کل جدید میراث استان سمنان معرفی و از زحمات حمید رضا دوست محمدی مدیر کل پیشین قدردانی شد.

سمنان یکی از شهرهای ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر، در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر، در فاصله ۲۱۶ کیلومتری تهران و در راه تهران به خراسان، در مسیر جاده ۴۴ قرار گرفته‌است.

این شهر از سوی خاور با شهرستان‌های دامغان و شاهرود، از شمال به درجزین، مهدی‌شهر و شهمیرزاد، و از باختر با سرخه همسایه است. در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۲۳ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۳۴ دقیقه، واقع شده و ارتفاع متوسط آن از سطح دریا، ۱۱۳۰ متر است. همچنین، فاصله آن تا تهران، ۲۱۶ کیلومتر است و به راه‌آهن سراسری تهران_مشهد، متصل می‌باشد و دارای فرودگاه است. سمنان پرجمعیت‌ترین شهر استان می‌باشد. آب و هوای آن، خشک و معتدل است. سمنان یکی از گزینه‌های انتقال پایتخت سیاسی کشور در سال ۱۳۹۲ بود.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5564

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.