• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

نکات سفر اسکی برای مبتدیان: غلبه بر ترس ها

  • کد خبر : 4854
  • 12 ژانویه 2022 - 10:30
نکات سفر اسکی برای مبتدیان: غلبه بر ترس ها

گردشگرآنلاین – سفر اسکی عنوان یکی از مهیج ترین برنامه های تفریحی است که بسیاری از افراد علاقه خاصی به آن دارند و بر تعداد آنها هر روز اضافه می شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، لرزش اولین سفر اسکی برای کسانی که قبلاً هرگز در پیست نبوده اند طبیعی است. ما همه آنجا بوده ایم. اما این یک چیز است که از ناشناخته ها بترسید و اجازه دهید این ترس به سراغ شما بیاید. اگر این لرزش‌ها باعث سرماخوردگی شما می‌شوند، در اینجا چند نکته وجود دارد که ارزش آن را دارد که در اولین تعطیلات اسکی خود به آن فکر کنید:

هیچ کس در یک روز حرفه ای نمی شود

شما نمی توانید از خودتان انتظار داشته باشید که پس از یک روز در سراشیبی، بر مغول ها مسلط شوید. یادگیری یک یا دو تکنیک به بیش از یک هفته در کوهستان نیاز دارد. حرفه ای ها فقط با یادگیری همه چیز در یک تعطیلات اسکی حرفه ای نمی شوند. بسیاری از اسکی بازها ماه ها یا حتی سال ها طول کشید تا اسکی باز یا اسنوبوردی شوند که اکنون هستند، بنابراین برای تسلط بر همه فنون در یک سفر عجله نکنید.

شما نمی توانید در روز اول خود روی الماس سیاه اسکی کنید

بعید است که در روز اول (مزایای ثبت نام در مدرسه اسکی) خود را در تندترین شیب پیدا کنید، مگر اینکه از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده خود بخواهید اسکی کردن را به شما آموزش دهد. پیست‌های اسکی دارای پیست‌های مبتدی هستند که می‌توانید اصول اولیه را همراه با سایر اولین تایمرها یاد بگیرید و تمرین کنید.

همیشه نباید یک مسابقه باشد

تعطیلات اسکی همه چیز برای تفریح ​​در برف است. اگر قبل از پایان سفرتان به غول ها تسلط دارید، برای شما خوب است. اما لازم نیست این مسابقه بین شما و رفقایتان باشد. رفتن به یک ماجراجویی اسکی به معنای لذت بردن از عجله سر خوردن در یک شیب، همراهی خانواده یا همسالان خود و مناظر خیره کننده است.

شما نمی دانید چقدر سرگرم کننده است مگر اینکه آن را امتحان کنید

مراقب مخالفان باشید اینها معمولاً افرادی هستند که به دلایل مختلف از قیمت یا ترس از ارتفاع (یا ابتدا از روی زمین فرود آمدن) هرگز از رفتن به تعطیلات اسکی نمی ترسند یا نمی ترسند. غوطه ور شوید! تا زمانی که خودتان آن را امتحان نکنید، هرگز نمی دانید چه چیزی را از دست داده اید.

به همان اندازه خطرناک است که شما می سازید

در بدترین حالت، ممکن است با چند استخوان شکسته و تعداد زیادی رباط پاره شده مواجه شوید. همراه با ورزش است! اتفاقات ناگوار در اسکی اجتناب ناپذیر نیستند. اما اگر به قوانین جاده پایبند باشید و تمام اقدامات احتیاطی ایمنی را رعایت کنید، مطمئناً یکپارچه به خانه خواهید رسید.

سفر اسکی یک ورزش سرگرم کننده برای یادگیری است. بهترین چیز در مورد آن این است که شما می توانید با سرعت خود حرکت کنید. و هنگامی که بر اصول اولیه مسلط شدید، آزاد هستید که به هر کجا که می خواهید بروید. همچنین یکی از ورزش‌هایی است که شما و تمام خانواده‌تان می‌توانید از آن لذت ببرید. چه کسی برف را دوست ندارد، درست است؟

تا زمانی که ایمن بمانید و قوانین ورزش را رعایت کنید، مطمئن باشید می توانید یک سفر اسکی لذت بخش داشته باشید.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Donald Soolar است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.