• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

چگونه یک سفر کاری را بدون مشکل انجام دهیم

  • کد خبر : 4853
  • 12 ژانویه 2022 - 12:30
چگونه یک سفر کاری را بدون مشکل انجام دهیم

گردشگرآنلاین – در کنار تمامی مسافرت ها، سفر کاری استرس های خاص خودش را دارد و این طبیعی است اما می توان با ۵ اقدام سفرهای کاری را دلچسب کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، سفر کاری در حال حاضر استرس زا است. به نظر می‌رسد که مردان کسب‌وکار دائماً با تلفن تماس می‌گیرند، زیرا روز خود را پیرامون جلسات مهم ترتیب می‌دهند، تلاش می‌کنند تا تضمین کنند که ترتیبات حمل‌ونقل مناسب به و از هر فرودگاه را دارند و سپس هنوز باید برای جلسات کاری واقعی آماده شوند. چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد استرس غیر ضروری در یک سفر کاری شود، اما زندگی با این پنج نکته کمک می کند هر سفر کمی راحت تر انجام شود.

حمل و نقل فرودگاهی در سفر کاری

برخی از خدمات لیموزین خدمات جهانی ارائه می دهند که می تواند تسکین بزرگی باشد. مهم نیست که یک فرد تجاری به کجا سفر می کند، می تواند مطمئن باشد که یک لیموزین قابل اعتماد منتظر است تا او را از فرودگاه بگیرد. اکثر فرودگاه ها در صورتی که در نزدیکی هتل قرار داشته باشند، خدمات شاتل ارائه می دهند. داشتن یک راننده راحتی خوبی است، اما همیشه ضروری نیست. بسیاری از کسب‌وکارها در صنعت خودروهای اجاره‌ای خدمات حمل و نقل راحت را نیز ارائه می‌کنند.

اطمینان از اینکه حمل و نقل مطمئن از فرودگاه به هتل ممکن است کار مهمی به نظر نرسد، اما اگر تاکسی سرویسی در دسترس نباشد، می تواند روز را نجات دهد.

امکانات تجاری

پس از خروج از فرودگاه و بیرون آمدن از لیموزین، بیشتر افرادی که در یک سفر کاری هستند می خواهند استراحت کنند. زمانی که متوجه می شوند هتل آنچه را که نیاز دارند ارائه نمی دهد، برای بازپرداخت بسیار دیر شده است و این باعث ایجاد استرس غیر ضروری می شود.

اکثر هتل ها حداقل امکانات تجاری کمی مانند اینترنت پرسرعت را ارائه می دهند. موارد کمتر رایج، مانند دستگاه فکس، ممکن است برای استفاده عمومی در دسترس نباشند. افرادی که قصد دارند یک سفر کاری داشته باشند می توانند با تماس تلفنی برای بررسی اینکه هتل ها همه چیزهایی را که قبل از رزرو لازم است در اختیار دارند، از بین بردن این استرس کمک کنند. اگر تماس‌های کنفرانسی از طریق اسکایپ یا برنامه‌های مشابه دیگری انجام می‌شوند، مهم است که از سرعت اینترنت نیز بپرسید.

یک کیف پرواز در سفر کاری

درست بالاتر از اهمیت خدمات لیموزین قابل اطمینان این است که خود پرواز چقدر راحت است. به جای اینکه یکی از افرادی باشید که سوار هواپیما می شوند و سپس مجبور می شوند همه چیزهایی را که در یک پرواز طولانی به آن نیاز دارند جستجو کنند، یکی از افرادی باشید که همه چیزهایی را که نیاز دارند در کیفی که زیر صندلی قرار می گیرد، دارد.

در صورت استفاده حتما مطالب خواندنی، هدفون، شارژر تلفن و لپ تاپ را همراه داشته باشید. برای کسانی که به اولین سفر کاری خود می روند، وقت بگذارید و درباره چیزهایی که باید و نباید بیاورید تحقیق کنید.

غذا خوردن

غذا خوردن قبل از سوار شدن به هواپیما به این معنی است که زمان بیشتری برای خواب وجود دارد. سوار شدن به هواپیما و سپس دور شدن در یک خواب آرام برای بیدار شدن و تنها یک ساعت مانده به سفر به نظر می رسد بهشت ​​پاک است، و این همان چیزی است که بیشتر مردم باید برای آن تلاش کنند. این می تواند به کاهش جت لگ کمک کند و فرد را به محض فرود هواپیما آماده سفر کند.

غذا خوردن چیزی است که در سفر کاری نیز باید مورد توجه قرار گیرد. افراد تشویق می‌شوند قبل از رزرو اتاق هتل، وقت بگذارند و رستوران‌های اطراف را بررسی کنند و با تماس تلفنی درباره خدمات هتلی که قصد اقامت در آن را دارند بپرسند. اگر یک پروژه بازسازی فعلی در حال انجام است که سرویس اتاق را برای مهمانان حذف می کند، بهتر است قبل از ورود بدانید.

به نظر می رسد که سفرهای کاری به دلیل داشتن استرس و پر از غذا خوردن در لیموزین در حین صحبت با تلفن در راه جلسه شناخته می شوند. با رعایت برخی از این نکات تجاری، مانند اطمینان از انتخاب خدمات لیموزین مطمئن و خوابیدن در هواپیما، می توان سفرهای کاری را بسیار آسان تر کرد.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Vince Zogovich است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.