• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

کریکت هند و تأثیر آن بر گردشگری بین المللی

  • کد خبر : 3932
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۹:۴۳
کریکت هند و تأثیر آن بر گردشگری بین المللی

گردشگرآنلاین – هند از جمله کشورهایی است که توانسته در حوزه گردشگری ورزشی و به صورت ویژه با رشته کریکت هند درآمدزایی بسیار زیادی داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، کریکت در هند به مذهب شخصیت داده می شود. غیرت و جنون پرشوری که بازی با آن بازی می‌شود، دنبال می‌شود و آنالیز می‌شود، در هیچ کجای دنیا قابل مقایسه نیست. کریکت برای هند مانند فوتبال برای برزیل است. ورزش همیشه منادی دوستی و صلح بوده است. تقویم کریکت هند هرگز خالی نیست و یک سری یا سری دیگر در گوشه و کنار وجود دارد. در حالی که تیم‌های کریکت از یک نقطه کشور به نقطه دیگر حرکت می‌کنند، طرفداران پرشور بازی و هواداران متعصب تیم‌ها نیز در حرکت هستند. هزاران گردشگر بین‌المللی هر ساله از نقاط مختلف جهان برای حمایت از تیم در حالی که در مقابل هند قرار می‌گیرند، سرازیر می‌شوند. اکنون تقریباً عادی شده است که همه هتل های شهر میزبان از چند روز تا چند روز قبل و بعد از لاستیک پر کار می کنند.

رزرو هتل در هند در فصل اوج کریکت یا در زمان تور توسط یک تیم خارجی به اوج خود می رسد. اگرچه گردشگران با هدف اصلی دیدن یک بازی کریکت با کیفیت و لذت بردن از فضای کارناوالی می آیند، اما جاذبه های زیادی در هند وجود دارد که می توانند از آن بازدید کنند. مکان‌های مهم کریکت مانند دهلی، بمبئی، جیپور، کلکته، چنای، گوا، ناگپور، ایندور و بنگلور نه تنها به دلیل زیرساخت‌های فوق‌العاده کریکت، بلکه به عنوان برخی از بهترین مقاصد گردشگری نیز معروف هستند. از آنجایی که برنامه سفر به اندازه کافی زود آماده شده است، گردشگرانی که قصد دارند به همراه تیم کریکت از هند بازدید کنند، زمان کافی برای رزرو هتل های لازم در آن مکان های خاص دارند. رزرو لحظه آخری در این شهرها در روزهای بازی می تواند بسیار دردسرساز باشد.

هتل های هند اکنون برای این چشم انداز تجاری جدید آماده شده اند. رزرو آنلاین هتل در هند به هتل های هند این امکان را داده است که از گردشگری کریکت نهایت استفاده را ببرند. افرادی که مایل به سفر به هند هستند، اکنون می توانند از قبل از طریق یک سایت مسافرتی که منحصراً روی هند متمرکز است، هتل رزرو کنند. انجام رزرو هتل از طریق [http://www.desiya.com] یک سری مزیت دارد این یکی از معدود سایت های مسافرتی در نوع خود است که رزرو هتل در زمان واقعی را تسهیل می کند. بنابراین گردشگران می توانند تور خود را بهتر برنامه ریزی کنند. Desiya.com می تواند بیش از ۳۹۰ هتل هندی را در بیش از ۱۵۰ شهر هند رزرو کند. موجودی عظیم تضمین می کند که همیشه یک اتاق برای گردشگران در هر زمان و هر کجای هند وجود دارد. گردشگران همچنین این لوکس را دارند که از بین دسته های مختلف هتل ها انتخاب کنند. Desiya.com به عنوان یک سایت مسافرتی کامل، گردشگران را قادر می سازد تا اتومبیل، بلیط هواپیما و بلیط قطار رزرو کنند. این تسهیلات هرگونه مشکل ارتباطی را که ممکن است یک توریست در زمان حضور در هند متحمل شود از بین می برد.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Sara Joseph است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.