• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
4

گردشگری در آمریکا با چشمه آب گرم

  • کد خبر : 4770
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
گردشگری در آمریکا با چشمه آب گرم

گردشگرآنلاین – چشمه آب گرم در گردشگری جنوب شرق آمریکا می تواند در کنار سایر جاذبه ها یک تفریح بسیار جذاب و انرژی بخش به حساب آید.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، یک چشم انداز وسیع و منظره، پس زمینه ای جاودانه را برای غرب ایالات متحده فراهم می کند. کوه‌ها در برابر آسمان‌های آبی بزرگ، آب‌فشان‌ها و چشمه آب گرم از زمین بیرون می‌آیند و حیات وحش فراوان است.

ساکنان قدرشناس در میان همه آن ها در شهرها و شهرک های قابل مدیریت و در عین حال هیجان انگیز زندگی می کنند. در نزدیکی وسط منطقه غرب، پارک ملی یلوستون را خواهید دید که یکی از برجسته‌ترین نقاط سیستم پارک ملی ایالات متحده است.

یک راه ایده آل برای تجربه همه چیزهایی که این منطقه ارائه می دهد، سفر جاده ای از طریق ایالت های یوتا، مونتانا، وایومینگ و آیداهو است که یلوستون را به نمایش می گذارد و فرصتی برای کشف چیزهای بیشتری از غرب ارائه می دهد. دروازه سفر شما: پایتخت آسان یوتا، سالت لیک سیتی.

ایستگاه اول: سالت لیک سیتی، یوتا

وقتی به سالت لیک سیتی رسیدید به دو چیز توجه کنید: اول، این شهر بزرگ و شلوغ با تقریبا ۲۰۰۰۰۰ ساکن است، اما در کنار چشم انداز خیره کننده کوه های واساچ و استراحتگاه های اسکی و اسنوبرد کلاس جهانی آن قرار گرفته است.

دوم، فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی تنها ۱۲ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. سفر خود را در چشمه آب گرم و قلب تاریخی و معنوی سالت لیک سیتی، میدان معبد آغاز کنید. این نقطه‌ای است که شهر در سال ۱۸۴۷ در آن تأسیس شد.

در همین نزدیکی، انواع غذاخوری‌ها و بارها را خواهید یافت، و می‌توانید در «City Creek Center» که بیش از ۱۰۰ فروشگاه و رستوران دارد، خرید کنید.

چند روزی را به کاوش در شهر اختصاص دهید یا زودتر سفر خود را به یلوستون آغاز کنید. برای انجام این کار، در بزرگراه بین ایالتی ۱۵ به سمت شمال به سمت ایستگاه بعدی بروید.

ایستگاه دوم: اوگدن، یوتا

در سال ۱۸۶۹، کارگران راه آهن بین قاره ای را تکمیل کردند و اوگدن را به یک مرکز حمل و نقل تبدیل کردند. برای درک اهمیت Ogden در آن زمان، خیابان ۲۵ را اولین ایستگاه خود قرار دهید.

منطقه تاریخی دارای فروشگاه‌ها، گالری‌ها، رستوران‌های محلی و ایستگاه اتحادیه، محل موزه راه‌آهن ایالت یوتا است.

جاذبه های دیگر داخل و اطراف شهر برای ماجراجویان آماده است. برای پیاده‌روی به دره اوپر اوگدن با ماشین خوش منظره بروید، یا به مرکز سالومون بروید، جایی که می‌توانید با چتربازی، صخره‌نوردی و حتی موج‌سواری – همه در داخل خانه – بروید.

وقتی کاوش اوگدن را تمام کردید، به ۱۵ بین ایالتی برگردید و به سمت شمال و چشمه آب گرم رانندگی کنید.

ایستگاه سوم: بریگام سیتی، یوتا

جایی که رودخانه خرس به دریاچه نمک بزرگ می ریزد، پناهگاه پرندگان مهاجر رودخانه خرس، یک پهنه ۳۲۰۰۰ هکتاری باتلاقی، آب های آزاد، ارتفاعات و گل و لای قلیایی است که تنها ۲۷ کیلومتر از شهر بریگام سیتی فاصله دارد.

این پناهگاه خانه بزرگ‌ترین مستعمره ایبیس‌های صورت سفید در آمریکای شمالی و بسیاری از پرندگان دیگر است که در امتداد مسیرهای پروازی اقیانوس آرام و مرکزی این قاره مهاجرت می‌کنند.

برای تماشای منظره ای راحت از حیات وحش و در کنار چشمه آب گرم، از تور خودکار کیلومتری خودراهنما استفاده کنید.

در راه بازگشت به شهر بریگهام، از سایت تاریخی ملی گلدن اسپایک، جایی که راه آهن بین قاره ای تکمیل شد، بازدید کنید، قبل از ادامه مسیر شمال شرقی در اطراف قله باکس الدر در امتداد بزرگراه ۸۹/۹۱ ایالات متحده.

ایستگاه چهارم: لوگان، یوتا

اگر ۱۹ کیلومتر مسافت دارید، Logan Canyon را در کانون زمان خود در لوگان قرار دهید. در اینجا کمپ بزنید یا فقط یک سفر یک روزه برای پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان یا اسب سواری داشته باشید.

زمین دره متنوع است، بنابراین مبتدیان و متخصصان به طور یکسان می توانند چالش هایی را برای مطابقت با سطح مهارت خود پیدا کنند. یا دست خود را در ماهیگیری با مگس در رودخانه لوگان و کنار چشمه آب گرم امتحان کنید.

در طول ماه‌های زمستان، ۳۳۵ هکتار در پیست اسکی بیور کوهستان را اسکی کنید یا در مسیرهای اطراف با ماشین‌های برفی سوار شوید.

اگر اهل خارج از منزل نیستید، در ماه ژوئیه یا آگوست برای شرکت در فصل اپرا و تئاتر موزیکال فستیوال یوتا از آنجا دیدن کنید. وقتی تمام آنچه را که می توانید از لوگان تجربه کردید، در بزرگراه ۸۹ به سمت شمال ادامه دهید.

ایستگاه پنجم: دریاچه خرس، یوتا

دریاچه خرس در سراسر مرز یوتا و جنوب آیداهو امتداد دارد و فرصت‌های زیادی برای کاوش و بازی در آب‌های آبی باشکوه آن ارائه می‌کند. پارو سواری ایستاده و جت اسکی مانند ماهیگیری از تفریحات محبوب اینجا هستند.

این دریاچه به دلیل داشتن چهار گونه ماهی – Bonneville Cisco، Bonneville Whitefish، Bear Lake و Sculpin Bear Lake – شهرت دارد که در هیچ کجای دنیا یافت نمی شود. اگر در اینجا به دنبال صید ماهی غنی نیستید، در مسیرهای کوهستانی محلی قدم بزنید. از بالا، مناظر فوق العاده ای از دریاچه خواهید دید.

برای دریافت درک بهتر از اینکه چگونه پیشگامان در مناطق غربی و اقیانوس آرام ایالات متحده در امتداد مسیرهای پیاده‌روی در این منطقه حرکت می‌کنند، از مرکز ملی اورگان/کالیفرنیا در نزدیکی مونپلیر، آیداهو دیدن کنید.

یک واگن سواری شبیه سازی شده داشته باشید، سپس در حالی که در بزرگراه ۸۹ به سمت شمال رانندگی می کنید، از فناوری مدرن برای ماشین خود تشکر کنید.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت John Anderson است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.