• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

گردشگری دندانپزشکی کاستاریکا الگویی مناسب در گردشگری پزشکی

  • کد خبر : 3652
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۸
گردشگری دندانپزشکی کاستاریکا الگویی مناسب در گردشگری پزشکی

گردشگرآنلاین – کاستاریکا یکی از کشورهایی است که در حوزه گردشگری دندانپزشکی توانسته قدم های بسیار خوبی بردارد و درآمد خوبی از این عرصه کسب کند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، گردشگری دندانپزشکی در کاستاریکا توانسته جایگاه بسیار خوبی کسب کند به گونه ای که راش لیمبو، مجری پرحرف گفتگوی رادیویی، علاقه خاصی به کاستاریکا داشته است و به درستی هم همینطور است. بحث در مورد موفقیت سخت است و در حالی که این کشور همیشه زیبا و سرگرم کننده است، گنجینه های پنهان و دلایل بسیار قانع کننده ای وجود دارد که چرا تمرین ها در کاستاریکا می توانند خدمات با کیفیت بالایی را با چنین قیمت های فوق العاده ارائه دهند. کیفیت در اینجا به دلیل تفاوت‌های فراوان در نحوه رسیدگی به مراقبت‌های پزشکی و مهم‌تر از همه، تخلفات قربانی نمی‌شود.

قصور در اینجا قابل اجرا نیست، و دعواهای بزرگ یا حق بیمه قصور گزاف نیست. چرا؟ قصور در کاستاریکا جرمی است که مشمول دعاوی مدنی و دعاوی بی پایان و حق بیمه بالا نمی شود. اگر در کاستاریکا متهم شوید و قضاوت کنید که مرتکب تخلف شده اید، مستقیماً به زندان می روید، از رفتن عبور نمی کنید و دویست دلار جمع نمی کنید.

استانداردهای قابل توجه و برخی ممکن است بگویند که در اینجا در کاستاریکا برای همه و هر عمل دندانپزشکی یا پزشکی، از جمله گردشگری دندانپزشکی، تعیین شده است، تأثیر بسیار ساده ای دارد. پزشکان مراقب هستند و بیماران نمی توانند به دنبال تسویه حساب های بزرگ بروند زیرا دادگاه خسارات تنبیهی تعیین نمی کند. در ایالت‌ها، طرح‌های بیهوده اغلب با آگاهی از این موضوع پیش می‌روند که بیشتر شرکت‌های بیمه، به جای انجام آزمایش‌های طولانی و پرهزینه، پزشک را وادار به حل و فصل می‌کنند. اکثر مصرف کنندگان نمی دانند که شرکت های بیمه به میزان پرداختی خود اهمیتی نمی دهند. آنها به سادگی حق بیمه را مجدداً محاسبه می کنند و حق بیمه قصور بیشتری را از پزشک دریافت می کنند و پزشک نیز به نوبه خود هزینه های اضافی را به بیمار منتقل می کند. این یک چرخه کاملاً رایج و معیوب است. آیا می دانستید که یک متخصص زنان و زایمان در فلوریدا قبل از اینکه یک سکه برای عمل خود به دست بیاورد باید ۲۰۰۰۰۰ دلار بیمه قصور بپردازد؟

عدم وجود این چرخه معیوب در اینجا باعث می شود که دعوی قضایی و تخلفات به حدی کاهش یابد که مسافران دندانپزشکی می توانند تا ۷۰٪ در رویه های دندانپزشکی خود در کاستاریکا صرفه جویی کنند. با این حال، دعوای قضایی کمتر و هزینه های بیمه کمتر تمام ماجرا نیست. دلیلی وجود دارد که کمیسیون مشترک بین المللی (سازمان استانداردهای مراقبت پزشکی برجسته در جهان) کاستاریکا را از نظر کیفیت کلی مراقبت بالاتر از ایالات متحده قرار داده است. واقعاً جای تعجب نیست که چرا “تیکوس” دومین مردمان طولانی مدت در جهان باقی می مانند. تبدیل تخلف به عنوان یک جرم کیفری، نیروی بسیار قوی در بالا نگه داشتن استانداردهای کیفیت در مراقبت های پزشکی است.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Rodgers Haskins Bestgen است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.