• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

گردشگری مالدیو رویای تحقق یافته توسعه اقتصادی با توریسم

  • کد خبر : 3867
  • 28 دسامبر 2021 - 14:41
گردشگری مالدیو رویای تحقق یافته توسعه اقتصادی با توریسم

گردشگرآنلاین – مالدیو یکی از بهترین مناطق برای لذت بردن از زیبایی طبیعت است و همین امر و وجود ساحلها و جزیره های ناب گردشگری مالدیو را منحصر به فرد کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، مناسبت‌های مالدیو، جایی که در آن جزایری وجود دارد که فرشتگان در آب‌های گرم اقیانوس هند شنا می‌کنند، که در آن جو یک رویا است، و نور قابل توجهی که خورشید منتشر می‌کند تا شما را در آغوش خود غرق کند. به طور رسمی جمهوری مالدیو یک کشور جزیره ای در جنوب آسیا است که در اقیانوس هند قرار دارد و مغز متفکر آن در دریای عرب است. در جنوب غربی سریلانکا و هند قرار دارد. مالدیو یکی از پراکنده ترین کشورهای جهان از نظر جغرافیایی و همچنین کوچکترین کشور آسیایی از نظر مساحت و انبوه است، با حدود ۴۲۷۷۵۶ مستأجر. ماله پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر به نام «جزیره حاکم» برای منطقه مرکزی آن است.

مالدیو به خاطر جهش‌های غیرممکنش شناخته شده است. آب کاملاً شفاف و تالاب‌های کم عمق برای شنا عالی هستند، در حالی که جداکننده‌های صخره‌ها تصویری از حیات دریایی را برای پرش‌کنندگان با تجربه‌تر ارائه می‌دهند. مالدیو مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از زندگی دریایی دارد، مرجان‌ها و بیش از ۲۰۰۰ نوع ماهی که از ماهی‌های صخره‌ای و کوسه‌های صخره‌ای گرفته تا مارماهی‌ها، شفت‌ها و کوسه‌های نهنگ گسترده شده‌اند. تالاب‌های امن مختلف جزیره نیز به همین ترتیب، شیء مناسبی را برای ارزش یک رویداد خانوادگی پر از سرمایه‌گذاری یا فرار احساسی برای دو نفر فراهم می‌کند.

از آنجایی که مالدیو یک جزیره است و ۹۹٪ پر از آب است، بنابراین پخت و پز اصلی یک زاویه است، با این حال، نارگیل و برنج نیز قطعات مهمی از رزق هستند. گارودیه، سوپ ماهی برنج، لیموترش، خورش لوبیا و پیاز داد. ماس هونی ماهی دودی را با نارگیل و پیاز آسیاب شده خراب کرد. این به عنوان مطمئن ترین صبحانه در کشور دیده می شود. فیهونو ماس: ماهی کبابی که با خورش فلفل پخته شده است.

گردشگری در مالدیو به سرعت در حال افزایش تعداد ورودی‌های کاوشگر و جزایر استراحتگاهی در طول ده سال اخیر بوده است. در بازار اروپا، گردشگری مالدیو امروزه در میان جذاب ترین اهداف سفر در مناطق استوایی قرار دارد. مالدیو منابع معمولی قابل توجهی را برای گردشگری ارائه می دهد و برای تضمین شرایط شکننده و زندگی غرق شده به اکوتوریسم تمایل دارد.

این فقط جهنده‌ها و شناگران نیستند که از منابع فراوان غوطه‌ور استقبال می‌کنند، با این حال مسافران ساحلی به دلیل احتمال وجود خطوط ساحلی و شرایط آب‌وهوایی نیز جذب آن‌ها می‌شوند. این شرایط واقعاً سست شدن و انحراف را تضمین می کند.

هر استراحتگاه در مالدیو در جزیره‌ای متفاوت بدون کمک دیگران قرار دارد و ترکیبی عجیب از اسراف امروزی و سکوت خلوت را ارائه می‌دهد. بدون استثنا، تمام استراحتگاه‌های مالدیو دارای سواحل شنی ظریف، حوضچه‌های جزر و مدی شفاف و شفاف هستند که توسط صخره‌های خانه‌ای پوشیده شده‌اند که توسط مجموعه‌ای از گیاهان دریایی بسیار متنوع و هر چیز دیگری که در مناسبت‌های استوایی انتظار می‌رود – همه در چند لحظه دوری قدم زدن. در هر صورت، هر جزیره تفریحی جذابیت، شخصیت و خلق و خوی خاص خود را دارد که به بهترین وجه می توان آن را از طریق تجربه فردی تصدیق کرد.

گردشگری مالدیو

گردشگری مالدیو

گردشگری مالدیو

گردشگری مالدیو

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Shruti Tripathi است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.