• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

گردشگری نپال – از سرزمین اسیر شده بودا دیدن کنید

  • کد خبر : 4168
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
گردشگری نپال – از سرزمین اسیر شده بودا دیدن کنید

گردشگرآنلاین – گردشگری نپال یکی از مقاصدی است که شاید هر کسی را به خود جذب نکند اما ویژگی های این کشور علاقه مندان زیادی دارد.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، نپال را سرزمین اسیر بودا، مناظر کوهستانی بی نظیر و معابد باستانی هندو می دانند. قدمت تمدن بزرگ نپال به هزار سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. فرهنگ آن تأثیر بسیاری از کشورهای همسایه و قومیت های بومی در طول قرن ها دارد. در اینجا زندگی، لباس و شغل جمعیت آن بر اساس هنجارهای فرهنگ آن رهبری می شود. در اینجا تقریباً ۹۲ زبان صحبت می شود. گردشگری منبع اصلی درآمد در نپال است. هر ساله چندین کوهنورد و کوهنورد از این مکان دیدن می کنند. این پایتخت، مکان ایده آلی برای نگاهی به قله اورست است. این یک بازیابی عالی برای کسانی است که به دنبال تعطیلات آرام و روح بخش هستند. در اینجا همه چیزهایی است که باید قبل از بازدید از این مکان شگفت انگیز بدانید.

گردشگری در نپال بخشی جدایی ناپذیر از اقتصاد نپال است. یکی از محبوب ترین مقاصد پارک ملی ساگارماتا است که گردشگران را از هر کشوری جذب می کند.

این مکانی است که آب و هوا و توپوگرافی بسیار متنوعی را ارائه می دهد و از بلندترین قله های کوه در جهان تشکیل شده است.

اگر قصد سفری پرماجرا دارید، با خود همراه داشتن چکمه‌های پیاده‌روی خوب، وسایل مناسب، کاپشن ضدآب، کیسه خواب، کلاه و سایر ملزومات از این قبیل را فراموش نکنید.

برخی از معابد شناخته شده نپال در دره کاتماندو واقع شده اند. اینها عبارتند از معبد Macchendra Nath، میدان دوربار، هانومان دوکا، مجسمه پادشاه پراتاپ مالا، موزه ملی، Boudhnath، ChanguNarayan، Buddhanilkantha، Dakshinkali، Kirtipur و بسیاری دیگر. از علایق ویژه این مکان می توان به طبیعت گردی، حیات وحش، رفتینگ در رودخانه، تورهای دوچرخه سواری و غیره اشاره کرد. گردشگری در نپال شروع شد، پس از اینکه مردم آن متوجه شدند که در اطراف بلندترین قله جهان قرار دارد. جاه طلبی برای صعود به کوه بزرگ رشد کرد و از این طریق ثروتمندتر و توسعه یافت.

گردشگری نپال

گردشگری نپال

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Julie Christie است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.