• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

گردشگری هولوگرافیک را می شناسید؟

  • کد خبر : 3649
  • 25 دسامبر 2021 - 8:18
گردشگری هولوگرافیک را می شناسید؟

گردشگرآنلاین – گردشگری انواع مختلفی دارد و شاید برای بسیاری از افراد هیچ زمانی نامی از گردشگری هولوگرافیک نشنیده باشد؛ گردشگری که برای برخی افراد بسیار جذاب است.

به گزارش گردشگرآنلاین، دنیای واقعیت مجازی در حال گسترش به تجارت توریستی است. اکثر نقاط توریستی مهم در جهان تورهای مجازی شهرهای و گردشگری هولوگرافیک خود را به صورت آنلاین دارند و شما می توانید بسیاری از آن را از دید پرنده به صورت آنلاین بررسی کنید، مشابه خریدهای خانگی و تورهای مجازی. تقریباً همه دانشگاه‌های بزرگ یا دارای چنین «گردش‌های دانشگاهی» هستند یا در حال توسعه برای جذب دانشجویان آینده و کمک به تصمیم‌گیری هستند.

در واقع توریست مجازی یک صنعت رو به رشد است و جهان را نیز به هم نزدیکتر می کند. با عکس‌های ماهواره‌ای گوگل به صورت آنلاین در ویژگی جستجوی نقشه، می‌توان دقیقاً مکان چیزی را دید و سپس برای مشاهده دقیق‌تر، بزرگ‌نمایی کرد.

اما اگر بتوانید نمایشگاه‌های اسمیتونی و دیگر موزه‌های برجسته در سراسر جهان را به اتاق نشیمن خود بیاورید، چه؟ آیا ممکن است؟ آیا این جالبترین نیست؟ گردشگری هولوگرافیک خوب برخی از رویاپردازان در فناوری های هولوگرام سه بعدی در حال حاضر روی آن کار می کنند.

ببینید، فناوری‌های هولوگرافیک به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند و به زودی می‌توانیم داده‌های رایانه‌هایمان را به صورت سه‌بعدی، ۴ بعدی و ۵ بعدی ببینیم. ما از واقعیت مجازی در ۳۶۰ X-Box خود در اتاق نشیمن خود لذت خواهیم برد.

ما در کنفرانس ویدئویی با تصویر افراد دیگری که در کنار ما نشسته‌اند ارتباط برقرار می‌کنیم، اما در واقع نه. همه اینها در راه است و حتی بیشتر، زیرا برنامه ها در واقع بی پایان هستند.

شاید امیدوارکننده‌ترین فناوری‌های هولوگرافیک تبدیل اتاق نشیمن شما به یک غار واقعیت مجازی با تصاویر هولوگرافی کامل حرکتی باشد، در حالی که گنج‌ها و شگفتی‌های جهان را می‌گردید. در این مورد فکر کنید.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Lance Winslow است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.