• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

۵۰ میلیارد ریال اعتبار به موزه روستایی استان گلستان اختصاص یافت

  • کد خبر : 1948
  • 17 نوامبر 2021 - 15:29
۵۰ میلیارد ریال اعتبار به موزه روستایی استان گلستان اختصاص یافت

گردشگرآنلاین – مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی برای ساخت دومین موزه روستایی کشور در استان خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین از گرگان، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان، احمد تجری اظهار داشت: تاکنون برای این پروژه مبلغ ۱۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و تا اتمام کامل فاز نخست ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از دومین موزه روستایی کشور در استان گلستان به صورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد، افزود: در راستای بهره برداری از فاز نخست پروژه موزه میراث روستایی گلستان در سال جاری، اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص پیدا کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان درباره آخرین وضعیت فاز نخست این موزه گفت: دوباره چینی ۲ سازه روستایی در پروژه  روستایی استان به اتمام رسیده و ۲ سازه دیگر نیز در مراحل پایانی اجرای آن است.

وی خاطرنشان کرد: موزه میراث روستایی گلستان دومین مدل در نوع خود در کشور است که با برآورد اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال در زون فرهنگی پارک جنگلی قرق به مساحت ۵۰ هکتار در حال اجرا است.

تجری یادآور شد: ۷۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار از منابع ملی و استانی برای تسریع در عملیات اجرایی فاز اول موزه میراث روستایی گلستان در سال گذشته تامین و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

منبع: تسنیم 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=1948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.