• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

آماده شدن برای سفر به جنگل

  • کد خبر : 4850
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
آماده شدن برای سفر به جنگل

گردشگرآنلاین – سفر به جنگل به ویژه جنگلهای بکر و زیبا به اندازه ای که هیجان انگیز است می تواند خطرناک باشد پس حتما به نکاتی باید توجه داشته باشید.

به گزارش گردشگرآنلاین، وقتی مردم به کمپینگ می‌روند، فقط به یک پارک زیبا می‌روند، جایی که افراد دیگر نیز در آن کمپ می‌کنند و می‌توانند دوستی پیدا کنند. این همه خوب و خوب است، اما جایی نیست که بتوان از یک سفر به جنگل حداکثر استفاده را کرد.

اگر مردم می خواهند از یک سفر بهترین استفاده را ببرند، باید به جای دیگری بروند. آنها باید برای سفر به جنگل بروند جایی که بتوانند با طبیعت یکی شوند و به روح کمپینگ بپردازند. این تنها راهی است که مردم می توانند واقعاً تجربه کمپینگ را داشته باشند.

اگر به رفتن به کمپینگ فکر می کنید و قبلاً هرگز به این سفر نرفته اید، تجربه کاملاً پیش رو دارید. شما باید مطمئن شوید که می توانید برای سفر آماده باشید زیرا اگر به کمپینگ بروید و تجهیزات مناسبی نداشته باشید، ممکن است از این تجربه لذت نبرید.

بنابراین، اگر می خواهید بدانید چه چیزی بخرید تا بهترین نتیجه را از سفر کمپینگ خود داشته باشید، باید ادامه مطلب را بخوانید تا دقیقاً آنچه را که باید بدانید.

چادر – اول از همه باید چادر بخری. اگر به وسط بیابان می روید، ممکن است یک چادر معمولی از سوپرمارکت مناسب نباشد. اگر چادری تهیه کنید که مناسب نیست، بدبخت می شوید و از این تجربه متنفر خواهید شد. اگر چادر بهتری برای راحتی بیشتر تهیه کنید، پس آن را دوست خواهید داشت و به کمپینگ ادامه خواهید داد. بنابراین، برای خرید چادر آب و هوا که بتواند در هر شرایطی دوام بیاورد، باید به یک فروشگاه کمپینگ مناسب بروید.

 

کیسه خواب در سفر به جنگل – باز هم، این یک عنصر دیگر برای کمپینگ است که در آن اگر کالای مناسب را نخرید، خود را بدبخت خواهید دید. قبل از رفتن به آب و هوا نگاهی بیندازید و ببینید در زمان کمپینگ چه شرایطی دارد. اگر هوا سردتر است، به کیسه خواب ضخیم تری نیاز خواهید داشت. هرچه تاق بالاتر بهتر. حتی اگر فکر می کنید قرار است هوا گرم باشد، باید یک کیسه خواب بلند بخرید زیرا گرم بودن بیش از حد سرد بهتر است.

 

آشپزی و غذا – باید به اندازه کافی غذا همراه داشته باشید و وسایل آشپزی و خوردن آن را داشته باشید. فقط به یک فروشگاه کمپینگ بروید و یک اجاق گاز قابل حمل و چند ظروف آشپزخانه قابل حمل بخرید، آن وقت خوب هستید. شما قطعا باید این کار را انجام دهید زیرا زمانی که در کمپینگ هستید باید غذا بخورید، به خصوص اگر در میانه راه هستید. اگر برای اولین بار است که کمپینگ می کنید، ممکن است فکر کنید که بسیار گران است زیرا باید تجهیزات جدید زیادی بخرید، اما پس از خرید، برای مدتی دیگر مجبور به خرید آن نخواهید بود. دفعه بعد که به کمپینگ می روید، بسیار ارزان تر خواهد بود.

 

تن پوش در سفر به جنگل– بسته به آب و هوا باید لباس بخرید. شما به برخی از لباس های آب و هوایی نیاز دارید. شما باید به فروشگاهی بروید که در لباس های آب و هوایی تخصص دارد. به برخی از لباس های معروف ارتش و نیروی دریایی نگاه کنید زیرا آنها برای ترکیب آن و مقابله با انواع شرایط ساخته شده اند. شاید ارزش دیدن لباس های استتار شده را نیز داشته باشد، به خصوص اگر به شکار می روید یا فعالیت های بیرونی انجام می دهید. شما احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و با دانستن اینکه برای هر موقعیتی آماده هستید، می توانید از سفر خود لذت ببرید.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Marla Fasti است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.