• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

اتاق فکر گردشگری استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد

  • کد خبر : 2474
  • 29 نوامبر 2021 - 15:54
اتاق فکر گردشگری استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد

گردشگرآنلاین – معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از شروع فعالیت مجدد اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین از استان مرکزی، سید حسن حسینی از شروع فعالیت مجدد اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: در این جلسه دستورالعمل اجرایی اتاق فکر قرائت و در مورد کارگروه‌های تخصصی، مسائل و مشکلات حوزه گردشگری و پیشنهادات راهبردی مطرح شد و مقرر شد این جلسات هر ۱۵ روز یکبار تشکیل شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی تصریح کرد: بر اساس فراخوان عمومی و تحویل رزومه فعالیت اعضا که متشکل از دانش آموختگان رشته مدیریت گردشگری و افراد فعال و خوش فکر در حوزه گردشگری هستند این اتاق فکر تشکیل شد.

حسینی در ادامه گفت: «بی‌شک حضور جوانان خوش فکر و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک‌گذاری دانش و مهارت شبکه‌سازی را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه طراحی رویدادها، جشنواره‌ها و برنامه‌هایی که به ایجاد خاطرات خوب در یاد و خاطر گردشگران کمک کند، بخشی دیگر از جریان سازی به سمت برند گردشگری شدن استان است، گفت: «موضوع مهمی که در این میان وجود دارد، ضرورت شناسایی ظرفیت‌های گردشگری استان است و امیدواریم با تشکیل اتاق فکر این امر محقق شود.

بیشتر بخوانید
طرح گردشگری آب در بافت سنتی یزد اجرا می‌شود
آشنایی مردم با محصولات خلاق‌وصنایع فرهنگی
لزوم طراحی “سفر ارزان” برای پساکرونا توسط اصناف حوزه گردشگری
دیدگاهی فراتر از نگاه سنتی به گردشگری داشته باشیم
۲ طرح خدماتی استان مرکزی آماده بهره‌برداری در هفته گردشگری است
ابلاغ مراتب ثبت ۸ میراث دفاع‌مقدس در فهرست آثار واجد ارزش
از سرگیری صدور روادید فردا اعلام می‌شود

به گزارش گردشگر آنلاین،معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در ادامه افزود: در حال حاضر مسائل زیادی در بازار گردشگری وجود دارد که با راه‌حل افراد خلاق و صاحب ایده جهت یافته و در مسیر درست خود قرار خواهد گرفت.

حسینی ایجاد فضای یادگیری غیر رسمی و زبان مشترک این گروه را از دیگر اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری برشمرد و اظهار کرد: در همین راستا و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در نظر داریم تا با تشکیل اتاق فکر گردشگری از ظرفیت نخبگان گردشگری در استان حداکثر بهره را ببریم و درها را به‌روی صاحبان فکر و نوآوری باز کنیم و به دنبال ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار با حضور افراد فعال و خوش‌فکر در حوزه گردشگری هستیم.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.