• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
5

اجرای بزرگ‌ترین پروژه گردشگری آبی غرب کشور در کرمانشاه کلید خورد

  • کد خبر : 6115
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
اجرای بزرگ‌ترین پروژه گردشگری آبی غرب کشور در کرمانشاه کلید خورد

گردشگرآنلاین – عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه گردشگری آبی غرب کشور در استان کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش گردشگرآنلاین، علی اصغر رشنو معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان کرمانشاه در مراسم کلنگ زنی این پروژه اظهار کرد: این طرح به عنوان بزرگ‌ترین پروژه گردشگری آبی در غرب کشور با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از 100 نفر در محل سد جامیشان شهرستان سنقر و کلیایی اجرا می‌شود.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه افزود: این پروژه شامل بازی‌های آبی از جمله جت اسکی، نصب اسکله، اتوبوس دریایی، کلبه شناور، درخت کاری حاشیه سد، ایجاد اماکن اقامتی و پذیرایی مانند کلبه سوئیسی و نیز پیست دوچرخه سواری و … است.

رشنو تصریح کرد: در فاز نخست که تا پایان سال به اتمام می‌رسد، با صرف اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۵ نفر بخش بازی‌های آبی و کلبه‌های شناور آن راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این مکان با توجه به قرارگیری بین سه استان کرمانشاه، همدان و کردستان دارای قابلیت‌های گردشگری کم نظیری برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران است.

وی گفت: امیدواریم مسئولین شهرستان سنقروکلیایی در خصوص رفع موانع سرمایه‌گذاری و تلاش برای ایجاد و بهبود زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان مساعدت و همراهی لازم را داشته باشند.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر چند پروژه گردشگری آبی در سطح استان کرمانشاه در دست اقدام است که با بهره‌برداری از آن‌ها کرمانشاه به قطب گردشگری آبی غرب کشور تبدیل می‌شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.