• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

اجرای «راغب» در کربلا

  • کد خبر : 11628
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
اجرای «راغب» در کربلا
گردشگرآنلاین - مصطفی راغب که برای شرکت در آیین اربعین در عراق حضور یافته است، در جریان شب شعر عاشورایی در کربلای معلی به اجرای بدون موسیقی پرداخت.

به گزارش گردشگرآنلاین، در این شب شعر که شامگاه پنجشنبه در سالن اجتماعات هتل قریشی کربلا برگزار شد، راغب با بیان اینکه مدت‌ها بود در چنین مجلس شعری حاضر نشده بود و هر چه دارد از چنین جلسه‌هایی است، در سخنانی گفت: به عنوان یک خواننده و هنرمند، صدایم را با افتخار به پیشگاه و محضر اباعبدالله تقدیم می‌کنم و در ماه محرم و صفر، صدایم وقف امام حسین(ع) است. هرچند شاید خیلی از حرف‌ها هم شنیده شود ولی ما به این علم و پرچم محکم تکیه کرده‌ایم.
او در ادامه اعلام کرد، قطعه‌ای را که در سال‌های قبل در ایام اربعین در حسینیه یزد اجرا می‌کرده برای حاضران می‌خواند.

در پایان اجرای راغب، با حضور محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ و حجت‌الاسلام احمدی ـ رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین ـ هدایایی متبرک به این خواننده اهدا شد.

در شب شعر عاشورایی کربلا که علاوه بر وزیر ارشاد، ایمان شمسایی ـ مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ـ نیز در آن حضور داشت، تعدادی از شاعران ایرانی از جمله محمدحسین متولیان و حسین شمسایی، در کنار تعدادی از شاعران عراق، سروده های عاشورایی خود را با موضوع اربعین برای حاضران خواندند.

مصطفی راغب ( با نام هنری راغب) در سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده است،وی بزرگ شده شهر تاریخی یزد خواننده جوان و خوش صدای پاپ ایرانی می باشد.از ۶ سالگی با خوانندگی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنرشد.راغب در جشنواره های مختلفی موفق به کسب بیش از بیست عنوان برتر در زمینه های مختلف شده است.تمامی حقوق مرتبط و فعالیت های هنری راغب متعلق به موسسه ی فرهنگی هنری آوازی نو می باشد.

راغب در ابتدا با قرائت کلام وحی و با توجه به تسلط بر مقام های موسیقی عرب و ایرانی توانست ضمن کسب رتبه های متعدد کشوری در زمینه های قرائت نظر اساتید خود را جلب نماید.

اجرای «راغب» در کربلا

اجرای «راغب» در کربلا

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=11628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.