• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

اجرای طرح هرمزگان آبی آغاز شد

  • کد خبر : 2358
  • 28 نوامبر 2021 - 8:05
اجرای طرح هرمزگان آبی آغاز شد

گردشگرآنلاین – استاندار هرمزگان با بیان اینکه اجرای طرح هرمزگان آبی را آغاز کردیم، گفت: اگر در این طرح موفق شویم، هرمزگان اولین استان کاملا آبی در کشور به لحاظ مدیریت بیماری کرونا خواهدشد.

به گزارش گردشگرآنلاین از هرمزگان، مهدی دوستی عصر شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به تشکر و قدردانی مجموعه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از عملکرد خوب کادر بهداشت و درمان و دیگر اعضای موثر در فرآیند واکسیناسیون در استان ، عنوان کرد: با توجه به رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی و همچنین واکسیناسیون بسیار خوب در استان، بنده نیز از همه دست اندرکاران در این زمینه و همکاری مردم شریف هرمزگان، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه از امروز اجرای طرح هرمزگان آبی را آغاز کردیم، ادامه داد: اگر در این طرح موفق شویم، هرمزگان اولین استان کاملا آبی در کشور به لحاظ مدیریت بیماری کرونا خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: بنا داریم از این ظرفیت برای گسترش خدمات و بهبود وضعیت اقتصادی به ویژه در بخش خدمات و گردشگری استان استفاده کنیم تا از لحاظ معیشتی هم بهبود ایجاد شود.

بیشتر بخوانید
جزایر هرمزگان از شر کرونا رها می‌شوند؟
چشم های همیشه بیدار دریادل
ان و حافظان خلیج فارس

از خانه خفاش‌ها چه می‌دانیم؟
ارتقاء صنعت گردشگری در گرو بهبود اقدامات داخلی و تعاملات بین‌المللی
مدیرکل میراث فرهنگی: یزد در فهرست جهانی شهر کامل قرار گرفت

دوستی تصریح کرد: در برخی شهرستان‌ها، بخشی از افراد واکسیناسیون دوز اول را انجام داده‌اند اما دوز دوم را نزده‌اند و فاصله تزریق دوز اول و دوز دوم زیاد شده است که مقرر شد، تزریق دوز دوم واکسن به این افراد به صورت مراجعه خانه به خانه انجام شود.

وی گفت: این تصمیمات در راستای این است که از این فصل مناسب در جهت بهبود وضعیت اقتصادی در استان هرمزگان استفاده کنیم.

شهرستان‌های کشور که در وضعیت نارنجی قرار دارند

اشنویه، پیرانشهر (آذربایجان غربی)، چرداول (ایلام)، بیرجند، طبس، فردوس (خراسان جنوبی)، بردسکن، گناباد (خراسان رضوی)، طارم (زنجان)، دامغان، شاهرود (سمنان)، زابل (سیستان و بلوچستان)، ممسنی (فارس)، زرند، سیرجان، شهربابک (کرمان)، کهگیلویه (کهگیلویه و بویراحمد)، پلدختر (لرستان)، بافق، بهاباد، خاتم، مهریز (یزد)

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.