• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
استاندار گلستان:

اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده منعی ندارد

  • کد خبر : 5887
  • 03 فوریه 2022 - 16:47
اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده منعی ندارد

گردشگرآنلاین – استاندار گلستان گفت: منعی برای اجرای طرح گردشگری در جزیره آشوراده وجود ندارد و به زودی زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح فراهم می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین از گلستان، علی محمد زنگانه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر اجرای طرح گردشگری در جزیره آشوراده تاکید کرد و اظهار داشت: هیچ منع قانونی برای اجرای این طرح وجود ندارد و به زودی زیرساخت‌های موردنیاز برای اجراب طرح در این جزیره فراهم می‌شود.

وی این نوید را هم داد که اجرای طرح به زودی در جزیره آشوراده آغاز شود و گفت: پیمانکاری اجرای زیرساخت‌های این طرح، به سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان واگذار شده و این سازمان مکلف به اجرای تعهدات خود برای اجرای این طرح است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به سازمان همیاری‌ شهرداری‌های گلستان اختیار داده شده است تا در راستای اجرای این طرح، سرمایه‌گذار مناسب را انتخاب کند. همچنین برای تسهیل در فراهم کردن زیرساخت‌ها، اسکله بندرترکمن به عنوان سایت پشتیبان و بارج موجود در اسکله در اختیار مجری طرح قرار داده شده است.

وی با تاکید بر رعایت همه ضوابط و الزامات زیست محیطی برای اجرای این طرح، تصریح کرد:  تمام کارهای قانونی اجرای طرح انجام شده است و مشکلی برای اجرای آن وجود ندارد. بر همین اساس طرح طبیعت‌گردی آشوراده در 22 هکتار از اراضی این جزیره اجرا خواهد شد.

زنگانه گفت: محیط زیست باید در راستای اجرای طرح تسهیل‌گری کرده و برای افکار عمومی آگاه‌سازی و شفاف‌سازی کند و تشکل‌های زیست محیطی را پای کار بیاورد.

استاندار گلستان در بخش دیگر سخنانش به پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان اشاره کرد و گفت: گلستان امسال با پرداخت بیش از 698 میلیارد تومان به 126 طرح، جایگاه هشتم کشور را در پرداخت تسهیلات رونق تولید را به دست آورده است.

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از تسنیم، وی تاکید کرد: حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی و تعاونی‌ها اولویت دولت است و باید بر اساس شعار سال مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید کنندگان همواره مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.