• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست؛ محورهای اصلی تالاب شادگان

  • کد خبر : 2049
  • 20 نوامبر 2021 - 19:01
احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست؛ محورهای اصلی تالاب شادگان

گردشگرآنلاین -فرماندار شادگان با اشاره به اولویت شهرستان شادگان، گفت: محور اصلی شادگان در کنار صنعت، احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست خواهد بود.

به گزارش گردشگرآنلاین از خوزستان،امید صبری پور امروز (۲۸ آبان) در حاشیه بازدید از تالاب شادگان در روستای حدیه، اظهار کرد: کسی که می تواند در پیشبرد اهداف گردشگری در شهرستان شادگان به ما کمک کند، از آن استقبال می کنیم. اقدامات خوبی در حوزه گردشگری در شادگان با حضور مدیر میراث فرهنگی شهرستان شادگان رقم زدیم؛ ثبت برخی از روستای های شهرستان به عنوان آثار باستانی و ثبت نان زرد به عنوان میراث از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم در پرورش اسب اصیل عرب، افزود: ما در بحث اسب اصیل عرب در شادگان در سطح جهان، حرف برای گفتن داریم. خاستگاه زاد و ولد و تکثیر اسب اصیل عرب در شادگان است و همیشه در همه مسابقات و تورنمت های دنیا حرف برای گقتن دارد. در مسابقات بازی های محلی  به ویژه قایقرانی در تالاب برنامه هایی داریم.

فرماندار شادگان با اشاره به اولویت شهرستان شادگان، گفت: محور اصلی شادگان در کنار صنعت، احیای تالاب، کشاورزی  و محیط زیست خواهد بود. چون ظرفیتی در اختیار ما قرار داده شده که نیاز به حفظ و مراقبت دارد.

صبری پور خطاب به خبرنگاران بیان کرد: از خبرنگاران خواهش میک نم که شادگان را با ظرفیت های مثبت معرفی کنند. رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، به این مساله اشاره دارند. بیگانه دنبال این است که توانمندی ها را ضعیف و ضعف ها را بزرگ نشان دهد. گاهی برخی ها بوق این بیگانه ها می شوند لذا از رسانه ها خواهش دارم که با هدف اعتلا و تقویت اهداف انقلاب، ظرفیت ها و توانمندی های مثبت استان و شادگان را نشان دهند. هنر ما ایجاد ظرفیت از امکاناتی است که ضد ارزش هستند یعنی اگر آب شور داریم، ماهی آب شور را پرورش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شادگان توانمندی های بسیاری دارد. ما به دنبال ایجاد ارتباط با خارج از کشور هستیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.