• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

ارائه خدمات خودروهای سافاری به مسافران نوروزی

  • کد خبر : 6846
  • 16 مارس 2022 - 9:56
ارائه خدمات خودروهای سافاری به مسافران نوروزی

گردشگرآنلاین – خودروهای سافاری و باگی عضو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای ارائه خدمات امدادی و گردشگری در مناطق ابوزیدآباد و مرنجاب طی ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و تعطیلات نوروزی، ساماندهی شدند.

به گزارش گردشگرآنلاین،  اقدام برای ساماندهی این نوع خودروهای سافاری در شهرستان آران و بیدگل ویژه کویر ابوزیدآباد و کویر مرنجاب در راستای فراهم آوردن موجبات آسایش و تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی و علاقه مندان به کویرنوردی، هم افزایی با پلیس راهور ناجا در مسیر برقراری نظم و انظباط ترافیکی، ترویج سفرهای ایمن و مسئولانه و توسعه و ارتقاء خدمات امداد خودرویی و نظم بخشیدن به انجام فعالیت های آفرودی در کشور انجام شد.

با هماهنگی دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ۴٠ دستگاه خودرو سافاری و دو دستگاه خورو باگی در کاروانسرای شاه عباسی بخش کویرات شهر ابوزیدآباد گردهم آمدند و مقرر شد از این پس ارائه خدمات خودروهای سافاری و باگی در این مناطق صرفاً توسط خودروهای دارای مجوز و لوگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی انجام گیرد.
بر این اساس تنها خودرهای دودیفرانسیل دارای نشان و علائم یاد شده مجاز به ارائه خدمات گردشگری و انجام فعالیت های سافاری در این مناطق هستند.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های ۰۹۶۲۹، ۶۴۲۳ و ۱۴۲۳ در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه های امدادی است. ناوگان امداد خودرو کانون با پایگاه‌های امداد جاده‌ای، خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین و خودروهای ارائه دهنده خدمات تعمیراتی، آماده تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی راه‌های مواصلاتی در تمام ایام سال است.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.