• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

ارتقای نسل جدید ایستگاه‌های اتوبوس در لس‌آنجلس

  • کد خبر : 15894
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
ارتقای نسل جدید ایستگاه‌های اتوبوس در لس‌آنجلس
گردشگرآنلاین - لس‌آنجلس بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیا در آمریکا، به‌زودی میزبان سه هزار ایستگاه اتوبوس بسیار پیشرفته در سراسر شهر خواهد بود.

به گزارش گردشگرآنلاین، ایستگاه‌های اتوبوس جدید لس‌آنجلس با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا، خدمات و تجربه حمل‌ونقل انبوه را به‌طور قابل‌توجهی بهبود خواهد بخشید. مدیران در نظر دارند تا سال ۲۰۲۶، یعنی همزمان با شروع مسابقات جام‌جهانی به میزبانی آمریکای شمالی از ایستگاه‌های جدید رونمایی کنند، ضمن این‌که از تحولات پایداری بیشتری تا سال ۲۰۲۸ و مصادف با مسابقات المپیک تابستانی که در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد، خبر داده‌اند.

تغییرات گسترده در حمل‌ونقل لس‌آنجلس پیش از مسابقات ورزشی

مهندسان و طراحان مشهور بسیاری از دنیا در پیاده‌سازی پروژه نسل جدید ایستگاه‌های اتوبوس لس‌آنجلس مشارکت خواهند کرد تا جنبه‌های مختلف طراحی به بهترین شکل ممکن مورد توجه قرار گیرد و ایستگاه‌هایی با بیشترین کارآمدی در سراسر شهر نصب شود. این پروژه بخشی از برنامه تسهیلات پیاده‌رو و حمل‌ونقل لس‌آنجلس به‌شمار می‌رود که پیش از این با هدف بهبود سایبان، امنیت و راحتی تردد در سراسر شهر مطرح شده بود.

ایستگاه‌های اتوبوس جدید بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیا از صفحه‌های نمایش دیجیتالی برخوردار خواهد بود که اطلاعات مختلف نظیر سطح دما و آلودگی هوا، زمان دقیق رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها و حرکت آن‌ها به سمت مقصد بعدی، تلفن‌هایی برای برقراری تماس‌های اضطراری و فناوری‌های پیشرفته برای روشن‌سازی محیط اطراف را به نمایش می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم و منحصربه‌فرد این ایستگاه‌ها می‌توان به تأمین نیروی مورد نیاز از طریق پنل‌های خورشیدی نصب‌شده روی آن‌ها اشاره کرد که نیروی لازم برای انتقال پیام‌های شهری را برای حفظ مسافران از مشکلاتی مانند آلودگی و گرمای هوا نیز فراهم می‌آورد.

مدیران لس‌آنجلس امیدوار هستند که پس از پیاده‌سازی پروژه سبزسازی و هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس، شهر خود را به رهبر توسعه زیرساخت‌های پایدار و هوشمند در سراسر ایالات متحده آمریکا تبدیل کند، ضمن این‌که جذب تماشاگران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ و المپیک تابستانی ۲۰۲۸ به منظور کمک به رونق اقتصادی شهر در رأس اهداف آن‌ها خواهد بود.

ارتقای نسل جدید ایستگاه‌های اتوبوس در لس‌آنجلس

ارتقای نسل جدید ایستگاه‌های اتوبوس در لس‌آنجلس

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=15894

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.