• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

ارسال ۶۰ اثر به کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک

  • کد خبر : 1576
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
ارسال ۶۰ اثر به کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک
گردشگرآنلاین - در مراسمی از ۱۱ طرح برگزیده از ۶۰ اثر ارسالی به کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک تقدیر شد.

به گزارش گردشگرآنلاین، مراسم اهدای جوایز مسابقه گردشگری ورزشی امروز (سه‌شنبه) در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک با همکاری کمیته ورزش کمیسیون ملی یونسکو پس از جمع‌آوری و بررسی فعالیت‌های (آثار) گردشگری ورزشی در چهار موضوع بهترین عکس، فیلم یک دقیقه‌ای، بهترین پیشنهاد و بهترین طرح اجرا شده با موضوع گردشگری ورزشی به ۱۱ برگزیده لوح تقدیر اهدا کرد. در این رویداد از بین ۶۰ آثار ارسال شده ۱۱ نفر برگزیده شدند.

«طاهره طاهریان» نایب رییس کمیته ملی المپیک در این مراسم اظهار داشت: کمیسیون توریسم ورزشی در مدت کوتاه فعال ظاهر شد و در کنار ۱۷ کمیسیون یکی از بخش‌های موفق کمیته ملی المپیک ایران بوده است. این کمیته ۱۸ کمیسیون با ۲۱۰ عضور دارد که بازوی مشورتی هستند بدون آنکه بارمالی داشته باشند. کمیسیون توریسم ورزشی یکی از فعال‌ترین کمیسیونها بوده است.

همچنین مجید شایسته رییس کمیسیون گردشگری ورزشی با بیان اینکه در حوزه گردشگری ورزشی غفلت شده اظهار داشت: کمیسیون‌های ۱۸ گانه کمیته ملی المپیک در چهار سال اخیر فعال شده است و تا امروز به فعالیت خود ادامه دادند.

وی یادآور شد: البته به دلیل شیوع ویروس کرونا نشست‌ها غیرحضوری برگزار شد و برخی از فعالیت‌ها به کُندی پیش رفت اما در همین دوران آثار برگزیدگان به صورت مجازی جمع‌آوری شد. همچنین نخستین کتاب ترجمه شده در توریسم ورزشی رونمایی می‌شود.

شایسته افزود: در حوزه گردشگری قابلیت طراحی سلامت وجود دارد، امیدواریم با همکار وزارت ورزش و گردشگری اتفاق نوینی در توریسم ورزشی روی دهد. در آسیا کمیسیون گردشگری ورزشی نداریم و در حال بررسی پیشنهاد در این موضوع و طرح آن در شورای المپیک آسیا و کمیته بین‌المللی المپیک هستیم.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=1576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.