• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

از «متاورس» تا «قوانین ورود گردشگر» در نمایشگاه گردشگری تهران

  • کد خبر : 5584
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۴۷
از «متاورس» تا «قوانین ورود گردشگر» در نمایشگاه گردشگری تهران

گردشگرآنلاین – نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی در حالی برگزار می‌شود که در حاشیه آن موضوعاتی از جمله متاورس و قوانین ورود گردشگر در قالب برنامه‌های آموزشی و نشست تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با حضور متاورس و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از امروز (۹ بهمن ماه) برگزار می‌شود و تا چهار روز ادامه دارد.

در حاشیه برپایی این نمایشگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

در بخش نشست تجربیات و معرفی الگوهای موفق گردشگری که در سالن ۳۵ محل دائمی نمایشگاه‌ها برپا می‌شود، نقش قطارهای رجا در کیفیت خدمات گردشگری ریلی، ایده و راه‌اندازی قطارهای گردشگری در ایران با محوریت غرب کشور، گردشگری ماجراجویانه افراد دارای معلولیت، کویرنوردی، تجربه نشر و انتشارات گردشگری، فعالیت‌های رسانه‌ای، حمل و نقل هوایی شهری و ملاحظات امنیتی تورهای ورودی و داخلی در ایران توسط کارشناسان و فعالان صنعت گردشگری، عناوین برنامه‌های صبح تا ظهر این نمایشگاه است.

در بخش مربوط به برنامه‌های آموزشی نمایشگاه گردشگری نیز در روز شنبه کارگاه‌های آینده‌پژوهی، اهمیت گردشگری موضوعی، نگاه تحلیلی به اصول ارزیابی تأسیسات گردشگری، ظرفیت‌های ثبت‌های جهانی بر توسعه مقاصد، گردشگری مبتنی بر طب سنتی و اصول و فنون مذاکره برگزار خواهد شد.

به گزارش گردشگر آنلاین، در روز دوم نیز موضوعاتی از جمله قوانین و ضوابط مرتبط با مالیات، گردشگری هوشمند، اصول تأثیرگذاری خبر در گردشگری و مقررات و آموزش شاغلین در گردشگری بررسی خواهد شد.

در روز سوم برپایی نمایشگاه نیز برند مقصد، آشنایی با موضوعات بیمه‌ای، آشنایی با ساختار و اصول استارت‌آپ‌های گردشگری و نگاهی به خدمات ویزا از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه‌ها بررسی می‌شود.

در روز چهارم (سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه) هم متاورس و قوانین مربوط به ورود گردشگران خارجی، پارادایم گردشگری تعالی‌بخش، انتقال تجربه مزارع گردشگری از جمله موضوعاتی است که توسط فعالان حوزه گردشگری برای آن نشست برگزار می‌کنند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5584

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.