• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

اسب دوانی: نحوه استفاده از مشکلات در سفر

  • کد خبر : 4769
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
اسب دوانی: نحوه استفاده از مشکلات در سفر

گردشگرآنلاین – سفرهایی که برای مسابقات اسب دوانی انجام می شود ممکن است با مشکلات جدی روبرو شود که از آن به نام معلولیت سفر یاد می شود.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، نحوه استفاده از معلولیت سفر در مسابقات اسب دوانی یا همان مشکلاتی که در سفر مسابقات ایجاد می شود به این معنی است که شما باید کارهای جدی انجام دهید. چه کسی گفته اسب دوانی آسان است؟ با معلولیت سفر باید بدانید که اطلاعات مورد نیاز برای انجام آن را از کجا دریافت کنید.

و چرا یک مسابقه به همین شکل انجام شد تمام اطلاعاتی که می توانید در دستان خود داشته باشید و سپس معقول ترین راه برای تفسیر صحیح آن ها تا حد امکان. تفسیر نادرست باعث می شود پولی که به سختی به دست آورده اید را از دست بدهید.

عناصری که باعث نقص سفر در مسابقه می شوند عبارتند از: سرعت، سرعت، کلاس اسب، سطح پیست (خاک، چمن، مصنوعی و غیره)، وضعیت پیست (درهم، گلی، خشک و غیره)، برخورد اسب‌ها به اسب‌های دیگر، دور زدن اسب‌های دیگر، چیزهایی مانند گرد و غبار، گل، خاک، شیب، دم اسب‌های دیگر در صورت و چشم‌های آن، از دست دادن یک زمین محکم یا چسبندگی مسیر در حین دویدن، نیاز به جبران چند ده پا. ، سرعت ، تکانه ، انرژی اسب ، وزن حمل شده ، توانایی جوکی و نحوه سوار شدن او بر اسب ، آب و هوا (گرم، سرد، مرطوب و …) فاصله (مسیر یا سرعت)، تجهیزات، داروهای مصرف شده، سن، جنسیت، شکل اسب در آن مسابقه، سبک های دویدن، سطح تجربه مسابقه، و غیره. این نحوه استفاده از معلولیت سفر تا حدی است.

همراه با این است: ساختار نژاد (در بالای خط صبح و DRF یافت می شود). این دقیقاً در مورد اسب‌هایی است که قرار است با آن‌ها بدود و ویژگی‌های آنها، شجره و نسب آنها، زمان چرخش و چرخش، مشکل در دروازه (رفتار غیرقانونی و غیره)، چه تعداد اسب از دروازه در میان اسب های دیگر بیرون آمد، وضعیت جسمی و روحی اسب امروز ۱۵-۲۰ دقیقه قبل از مسابقه، متخصص در زمین چمن یا گل یا خاک یا ماسه یا مصنوعی، تمرین، استقامت، فعالیت غیرقانونی و فساد در پس زمینه (داروهای غیرقانونی یا جوکی و/یا مربی که مسابقه را پرتاب می کند)، ارسال کنندگان از کشور یا ایالت دیگر.

همراه با این موارد عبارتند از: اسب در چه مسیری در مسیر قرار دارد، در مسابقه چندین بار سرعت می‌گیرد و سرعتش را کاهش می‌دهد، تقریباً سقوط می‌کند، قبلاً قبل از مسابقه یا در دروازه یا در موقعیت‌های تماس اول یا دوم خسته شده‌اید، اندازه زمین و غیره هر چیز کوچکی که توانایی معلولیت را دارد سفر اسب را تشکیل می دهد. بنابراین بازیکن به اطلاعات زیادی نیاز دارد تا بتواند یک قضاوت درست و قانع کننده داشته باشد.

برای انجام سفر به دنبال اطلاعات از:

(۱) ویدئوهای مسابقه خاص(ها) در سوال.

(۲)از نظرات هر جایی در مورد مسابقه استفاده کنید(ها) در سوال.

همچنین: (۳) با شرکای خود و سایر طرف های بازی صحبت کنید که می توانند نظرات محکمی در مورد آن نژاد خاص ارائه دهند(ها) یا اسب(ها).

(۴) گوش دادن به مفسران آنلاین یا تلویزیون، به خاطر داشته باشید که مسابقه از دو بخش اصلی تشکیل شده است: سود دهی و معلولیت این تا حدی نحوه استفاده از معلولیت سفر است.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Jessie R Johnson است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.