• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

استفاده از ظرفیت ویدئو کنفرانس در گردشگری

  • کد خبر : 3343
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
استفاده از ظرفیت ویدئو کنفرانس در گردشگری

گروه استان‌ها – با شیوع کرونا استفاده از ظرفیت برگزاری همایش های مجازی و با استفاده از قابلیت ویدئو کنفرانس در حوزه گردشگری رواج پیدا کرد.

چه یک تور آخر هفته خانوادگی باشد یا یک سفر کاری، مردم عاشق سفر خارج از خانه خود هستند، آنها از بودن در مکان های جغرافیایی مختلف به عنوان یک توریست لذت می برند. ظرفیت ویدئو کنفرانس گذراندن تعطیلات با خانواده به ایجاد تعادل بین کار و خانه کمک می کند. با یک برنامه شلوغ، اعضای خانواده مشغول هستند، زمانی برای لذت بردن ندارند، یک سفر مسافرتی اعضای خانواده را قادر می سازد تا زمانی را با یکدیگر بگذرانند. از طرف دیگر سفرهای کاری به تیم سازی کمک می کند. در هر دو صورت برنامه ریزی خوب برای اطمینان از یک سفر شاد ضروری است. پیاده‌سازی فناوری به آژانس‌های مسافرتی در ایجاد بسته‌های مسافرتی جدید با مکان‌های عجیب و غریب، کمک به گردشگران در تصمیم‌گیری برای سفر و جلب اطمینان نسبت به امکانات ارائه شده کمک می‌کند.

تصمیم گیری برای سفر – هر مکان توریستی بسیار جذاب است، ارزش صرف وقت و هزینه را دارد. ویدیوهای جذاب در مورد مکان برای دانستن در مورد مکان درک می شود. در مرحله بعد، فکر توریست به رزرو سفر، شامل اقامت در هتل، متقاعد کردن گردشگران مبنی بر اینکه آژانس مسافرتی اقامتگاهی را به خوبی تسهیل می کند، مهم است. آژانس های گردشگری اطلاعات مکان های مختلف و محل اقامتی که قرار است ارائه کنند را دارند. استفاده از ویدئو کنفرانس برای دیدن واقعی مردم و تعامل با آنها به ایجاد اعتماد گردشگر به آژانس کمک می کند.

تور مجازی – تور واقعی ممکن است برای یک ماه یا یک هفته برنامه ریزی شود، داشتن درک بصری از تور قبل از تور واقعی، تعامل با راهنمای محلی با استفاده از فناوری کنفرانس ویدیویی که به مکان های تور متصل می شود مقدمه خوبی برای یک سفر طولانی خواهد بود. بازدید مجازی از پکیج تور برای گردشگران پس از رزرو سفر، اشتیاق و اعتماد به نفس آژانس‌های گردشگری را افزایش می‌دهد. با پیاده سازی ویدئو کنفرانس چند نقطه ای که چندین مکان گردشگری را به طور همزمان با آژانس گردشگری متصل می کند به گردشگران کمک می کند تا در مدت یک ساعت از مکان ها به صورت زنده بازدید کنند.

بسته های بودجه – پول کمتر با امتیازات بیشتر چیزی است که هر توریستی به آن نگاه می کند. ارائه یک تور مسافرتی با امکانات زیاد در حد بودجه ممکن است برای گردشگر غیر قابل باور باشد. این باعث می شود که آنها به راحتی در مکان های توریستی فکر کنند. تولید فیلم های ضبط شده در مورد محل اقامت ممکن است باعث ایجاد اعتماد در گردشگر نشود. داشتن یک مکالمه تعاملی با کارکنان و دیدن اقامتگاه به صورت زنده می تواند به آنها ایمان بیاورد. تعامل از طریق ویدئو کنفرانس احساسی از گفتگوی چهره به چهره می دهد. ابزارهای کنفرانس آنلاین مانند نرم افزار کنفرانس ویدیویی امکان اتصال گردشگران به کارکنان اقامتگاه را فراهم می کند.

راهنماها – راهنماها مکان ها را جالب تر می کنند. آنها شور و شوق فوق العاده ای دارند، با ملغمه ای از دانش و فرهنگ صدای خود زندگی را به مکان می بخشند. اگر گردشگران از راهنما راضی نباشند، کل سناریو کسل کننده می شود. صحبت کردن با راهنما قبل از سفر به صورت آنلاین از طریق نرم افزار کنفرانس ویدیویی تضمین می کند که زمان و پولی که صرف می شود ارزش این را دارد که با یک فرد آگاه و مشتاق باشد که می تواند با نگرش سرزنده خود انرژی بخشد.

فناوری مردم را تسهیل می کند، گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نیست. اجرای مؤثر ویدئو کنفرانس، افراد و مکان‌ها را به هم متصل می‌کند و نتایج شگفت‌انگیزی را در گردشگری به ارمغان می‌آورد.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Shelly Desuza است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.