• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

اعضای شورای راهبردی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران منصوب شدند

  • کد خبر : 4374
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
اعضای شورای راهبردی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران منصوب شدند

گردشگر آنلاین – اعضای شورای راهبردی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با حکم قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی با هدف ترویج و اشاعه ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی و اجتماعی این مجموعه منصوب شدند.

به گزارش گردشگرآنلاین، با حکم علی دارابی،  آتوسا مومنی فارغ‌التحصیل دکترای باستان‌شناسی و معاون اسبق سازمان میراث‌فرهنگی وقت، سینا کلهر دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی از دانشگاه باقرالعلوم، مدیر کل سابق مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس و معاون وزیر ورزش دولت سیزدهم، مجتبی توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران، سید مجتبی حسینی فارغ‌التحصیل زبان، ادبیات فارسی و هنر و دارنده گواهی درجه یک هنری، مشاور وزیر ارشاد و عضو کمیته بین‌المللی موزه‌های ایکوم،  جواد منصوری، معاون اسبق وزارت خارجه، محقق و تاریخ پژوه، منصور ضابطیان نویسنده، مترجم و برنامه‌ساز سینما و تلویزیون، عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی صدا و سیما به‌عنوان اعضای شورای راهبردی مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران منصوب شدند.

اعتلای عملکرد موزه بر پایه خردجمعی، تقویت همکاری و مشارکت و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فکری و علمی صاحب‌نظران، ارتقا و توسعه نقش موزه در جامعه و دسترسی اجتماعی به آن و نیز ترویج و اشاعه ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی و اجتماعی  بخشی از ماموریت اعضای شورای راهبردی مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران است.

پیش از این مریم جلالی در حکمی از سوی قائم‌مقام وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان مدیر جدید مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران منصوب شد.

علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی در حکمی مریم جلالی را به‌عنوان مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران منصوب کرد.
جلالی فارغ‌التحصیل ارشد زبان‌شناسی تاریخی از دانشگاه تهران و دکترای مدیریت برنامه‌ریزی امور فرهنگی است. مدیریت پردیس سینمایی ملت، مدیر گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه تهران، مدیر گروه خانواده شبکه دو سیما و تهیه و تولید صدها ساعت برنامه تلویزیونی و رادیویی در حوزه فرهنگی بخشی از سوابق مریم جلالی است.
جلالی همچنین داور جشنواره‌های مختلف و اکنون مدرس دانشگاه است.
مراسم تودیع شریف‌نیا مدیر پیشین مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و معارفه جلالی مدیر جدید این مجموعه، سه‌شنبه ۱۴ دی ماه سال جاری با حضور مسئولان مربوطه برگزار می شود.

منبع: ایرنا 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.