• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم رضوی در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)

  • کد خبر : 4412
  • 05 ژانویه 2022 - 15:29
اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم رضوی در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)

گردشگرآنلاین – همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، ویژه‌برنامه‌های عزاداری در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین از مشهد، ویژه‌ برنامه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) چهارشنبه، ۱۵ دی‌ ماه، پس از برپایی نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ حسینی قمی، مدیحه‌سرایی احمد واعظی و شعرخوانی علیرضا خاکساری در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و این مراسم به عطر حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام و مدافع حرم عطرآگین خواهد شد.

همچنین ویژه‌برنامه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز پنجشنبه، ۱۶ دی‌ ماه، با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، از ساعت ۹:۳۰ در رواق امام‌ خمینی(ره) آغاز می‌شود. در این مراسم امیر عارف مرثیه‌خوانی خواهد کرد و سیدحسین سیدی با خوانش اشعار آئینی و علی برادران با قرائت زیارت حضرت زهرا(س) دیگر ذاکران این محفل خواهند بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی همچنین در سالروز شهادت بانوی ۲ عالم اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در میدان شهدای مشهد مقدس برگزار خواهد شد و عزاداران با تشییع پیکر شهدای گمنام و مدافع حرم به سمت حرم رضوی در رواق امام خمینی(ره) گرد هم خواهند آمد و در مراسم عزاداری شرکت می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.