• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

اقدام دیژون برای بهبود حمل‌ونقل

  • کد خبر : 16725
  • 21 دسامبر 2022 - 11:23
اقدام دیژون برای بهبود حمل‌ونقل
گردشگرآنلاین - مدیران دیژون ایالت بورگوین فرانسه، قرارداد خود را با کیولیس بزرگترین شرکت خصوصی ترابری کشور برای بهبود حمل‌ونقل اصلاح و تمدید کردند.

به گزارش گردشگرآنلاین، طبق قرارداد جدید، بهره‌گیری از خدمات چندمنظوره حمل‌ونقل عمومی، پارک و دوچرخه‌سواری برای کاربران در سراسر شبکه امکان‌پذیر خواهد شد. این قرارداد که از یکم ژانویه سال ۲۰۲۳ عملی خواهد شد و به مدت هفت سال ادامه خواهد داشت، دیژون را در تحقق اهداف بلندپروازانه خود در زمینه تحول انرژی یاری خواهد کرد، ضمن این‌که در تسهیل سفر شهروندان اثربخش خواهد بود.

پیش از این، مدیران دیژون در سال ۲۰۱۷ قراردادی را با کیولیس امضا کرده بودند تا تحت حمایت این شرکت، شهرنشینان بیشتری را به اتخاذ روش‌های کم‌کربن، به‌ویژه خودروهای اشتراکی، برای عبور و مرور روزمره خود سوق دهند و از طریق کاهش تردد به وسیله وسایل نقلیه خصوصی، انتشار گازهای آلاینده را به حداقل برسانند و در نهایت، اثرات جزایر گرمایی را بر مناطق شهری کاهش دهند.

مفاد قرارداد جدید دیژون و کیولیس

کمپانی کیولیس در قرارداد جدید متعهد شده است برنامه‌ریزان دیژون را در ترویج تردد سبز یاری کند و از طریق ارتقای حمل‌ونقل عمومی شهری، بر گرایش شهروندان به تردد از طریق آن‌ها بیفزاید.

علاوه بر این، کیولیس خدمات خود را در بعضی از مناطق شهر بهبود خواهد داد و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت خدمات حمل‌ونقل در مورد تقاضای شهروندان را اصلاح کند و بیش از پیش در اختیار ساکنان و گردشگران دیژون قرار دهد. از دیگر مفاد قرارداد جدید بین مدیران دیژون و کیولیس می‌توان به تعهد بزرگ‌ترین شرکت خصوصی ترابری فرانسه برای برآورده کردن هدف بلندپروازانه شهر جهت سهیم شدن ۱۲ درصدی دوچرخه‌های اشتراکی در حمل‌ونقل شهری تا سال ۲۰۳۰ برای بهبود خدمات دوچرخه‌سواری در شهر اشاره کرد.

شرکت ترابری کیولیس همچنین متعهد شده است به مدرن‌سازی سیستم تهیه بلیت بپردازد و امکان خرید آن را از طریق تلفن‌های همراه هوشمند برای کاربران فراهم بیاورد. بهبود اطلاعات سفر برای مسافران از دیگر پیامدهای قرارداد جدید مدیران دیژون با کیولیس خواهد بود که کاهش ایجاد اختلال در سفرهای کاربران را به دنبال خواهد داشت.

اقدام دیژون برای بهبود حمل‌ونقل

اقدام دیژون برای بهبود حمل‌ونقل

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=16725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.