• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

امتناع شورای شهر لس‌آنجلس از بهبود ایمنی خیابان‌ها

  • کد خبر : 13116
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
امتناع شورای شهر لس‌آنجلس از بهبود ایمنی خیابان‌ها
گردشگرآنلاین - شورای شهر لس‌آنجلس با امتناع از بهبود ایمنی خیابان‌های شهر طرح ایجاد خیابان‌های سالم را به صندوق رأی ۲۰۲۴ ارجاع داد.

به گزارش گردشگرآنلاین، شورای شهر لس‌آنجلس، در اقدامی مشابه برای سایر ایده‌های دریافتی در مورد بهبود اتوبوس‌ها و مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی شهر، از هر گونه اقدام برای متعهد شدن به اجرای بهبود ایمنی خیابان‌ها اجتناب و به‌این‌ترتیب از تصویب طرح ابتکاری ایجاد خیابان‌های سالم شهر امتناع کرد و آن را به صندوق رأی ۲۰۲۴ ارجاع داد.

طرح مذکور شهر را ملزم می‌کند هر بار که خیابانی را بازسازی می‌کند، طرح تحرک چندوجهی مصوب خود را به مرحله اجرا درآورد. ارائه‌دهندگان آن نیز موافقت حامیان لازم برای تصویب آن از جمله صندوق ائتلافی هوای پاک، کمیته اقدامات آب‌وهوایی و کمپین «خیابان برای همه» را در کنار خود دارند، با این وجود شورای شهر اذعان کرده است که ضرب‌الاجل انتخابات هنوز نرسیده است.

مطابق با قانون شهر لس‌آنجلس، شورای شهر از فرصتی ۲۰ روزه برخوردار است تا اقدامات لازم برای تصویب هر طرحی را به جای ارسال آن به صندوق رأی آماده‌سازی و اجرا کند، با این‌حال شورای شهر لس‌آنجلس این گزینه را رد کرد و به‌این‌ترتیب رای‌دهندگان شهر در مارس ۲۰۲۴ آن را در مرحله بررسی و رأی‌گیری قرار خواهند داد.

اعضای شورای شهر همگی واقف هستند که لازم است برای بهبود ایمنی خیابان‌های شهر اقدامات گسترده‌تری انجام شود، اما همچون دیگر موارد، بحث‌ها بر سر این موضوع است که این اقدام به‌لحاظ رعایت اصل انصاف، عدالت و فرایندهای قانونی چگونه انجام گیرد، بنابراین اقدام برای آن مانند طرح‌های دیگر به تأخیر افتاد. از دیگر دلایل این تأخیر نیز ارائه هم‌زمان چند طرح مشابه با تفاوت‌هایی جزئی اما اساسی همچون «خیابان‌های ایمن» یا «طرح تحرک شهری» است که هر یک حامیان قدرتمند خود را با دلایلی مستحکم و منطقی برای حمایت از طرح مورد نظر خود دارد.

تعدادی از اعضای شورای شهر نیز نسبت به روند قانون‌گذاری در این زمینه ابراز نگرانی کردند و به این‌ترتیب جلسات برگزار شده حول محور ایمنی خیابان‌ها پس از مدت‌ها بحث و بررسی بی‌نتیجه ماند و تصمیم نهایی بر آن شد که خیابان‌های لس‌آنجلس در وضعیت فعلی خود باقی بماند تا در شورای شهر سال ۲۰۲۴ درباره چگونگی تحول آن‌ها تصمیم گرفته شود. این پیشنهاد به اتفاق آرای اعضای شورای شهر لس‌آنجلس تصویب شد.

امتناع شورای شهر لس‌آنجلس از بهبود ایمنی خیابان‌ها

امتناع شورای شهر لس‌آنجلس از بهبود ایمنی خیابان‌ها

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=13116

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.