• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

امکانات برتر گردشگری پزشکی را در میان فقر شدید کشف کنید

  • کد خبر : 3868
  • 28 دسامبر 2021 - 14:41
امکانات برتر گردشگری پزشکی را در میان فقر شدید کشف کنید

گردشگرآنلاین – گردشگری پزشکی به عرصه ای پر درآمد برای برخی از کشورهایی تبدیل شده که همچنان فقر در این کشورها بیداد می کند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، ممکن است تعجب کنید که چگونه است که یک کشور جهان سوم می تواند خدمات گردشگری پزشکی را در یک مرکز پیشرفته ارائه دهد. چگونه ممکن است کشوری بتواند خدماتی را به خارجی ها ارائه دهد که نمی تواند به همه شهروندان خود ارائه دهد؟

ممکن است در نگاه اول به نظر برسد که داشتن امکانات پیشرفته چند میلیون دلاری در میان فقر شدید اشتباه است. انسان باید فراتر از سطح را نگاه کند تا ببیند هدف چیست. پاسخ به سادگی این است که کشورهایی مانند هند و تایلند چشم انداز و ماموریتی دارند که از درآمد حاصل از گردشگری پزشکی برای احیای نظام اقتصادی خود استفاده کنند و از این پول برای کمک رسانی به نیازمندان استفاده کنند.

گردشگری پزشکی با نرخی حدود ۲۰ درصد در سال در حال رشد است. چه چیزی باعث گسترش صنعت گردشگری پزشکی می شود؟ کشورهایی مانند هند، تایلند و سایر کشورها به سرعت متوجه شده اند که جهان غرب مراقبت های پزشکی به موقع به شهروندان خود ارائه نمی دهد. هم در ایالات متحده و هم در کانادا، انتظار بیش از ۴ ماه برای مشاهده پس از ارجاع غیر معمول نیست. سپس، زمانی که آزمایش ها برنامه ریزی شده اند، زمان انتظار بیشتری وجود دارد. زمان اضافی در انتظار نتایج آزمایش می گذرد. اگر نتیجه این باشد که نیاز به یک روش وجود دارد، ممکن است چند هفته دیگر قبل از برنامه ریزی جراحی طول بکشد. مراقبت های پزشکی غیر اورژانسی ممکن است تا دو سال تمدید شود. در کشورهای خارجی که در حال بازاریابی گردشگری پزشکی هستند، اساساً زمان انتظار وجود ندارد.

کسانی که در صنعت توریسم پزشکی فعالیت می کنند نیز می دانند که زمان یک کالای گرانبها است. یکی دیگر از جنبه‌های گرایش‌های گردشگری پزشکی، بازاریابی برای کسانی است که تعطیلات یا مرخصی استعلاجی کمی دارند. انجام چندوظیفه ای در دنیای تجارت چیز جدیدی نیست و کشورهایی که مایل به جذب توریست پزشکی هستند برای کسانی جذاب هستند که می خواهند تعطیلات عجیب و غریب و مقرون به صرفه ای داشته باشند، اما ممکن است احساس کنند با توجه به جراحی آینده در بهار باید از آن صرف نظر کنند. . بسیاری از کشورها امکانات معتبر، نوع استراحتگاه و امکانات رفاهی حومه اطراف را برای کسانی که به خدمات پزشکی نیاز دارند بازاریابی می کنند.

هند و تایلند برای جایگاه پیشرو در این صنعت رقابت می کنند. مانند بسیاری از کشورهای دیگر، هدف تولید درآمدی است که می تواند برای کاهش فقر شدید در کشور صرف شود. درآمد هند تا سال ۲۰۱۲ به ۲٫۳ میلیارد خواهد رسید. در کشوری که هم افراد بسیار ثروتمند و هم افراد بسیار فقیر را دارد، پیش بینی می شود که درآمد حاصل از صنعت توریسم پزشکی در ارائه کمک به فقرا و مستمندان در آن کشور بسیار باشد. .

برای جذب گردشگران پزشکی، رعایت سخت‌ترین استانداردها و ارائه خدمات باکیفیت بالا در امکانات پیشرفته‌ای که بیشتر شبیه یک اقامتگاه پنج ستاره است تا یک بیمارستان ضروری است. دیوارهای سفید و سبز پررنگ بیمارستان‌های میهن با نمایش‌های رنگی و هنری زیبا جایگزین شده‌اند. همه جا گیاهان وجود دارد. برخی از امکانات دارای استخر و مراکز تناسب اندام هستند. هر اتاق یا مجموعه اتاق ها بیشتر شبیه اتاق هتل است تا اتاق بیمارستان. هر کدام به دقت تزئین شده اند تا برای خوشایندترین گردشگران جذابیت داشته باشند. گل‌ها و میوه‌های تازه روی میزها در انتظارند، بالش‌های چاق و چله‌ای فراوان هستند و مبلمان راحت در اطراف اتاق پراکنده شده است. اکثر امکانات بازاری که توریسم پزشکی را ارائه می دهند توسط IOS (سازمان بین المللی استاندارد) و JCI (کمیسیون مشترک بین المللی) معتبر هستند.

اکثر پزشکانی که در این مراکز گردشگری پزشکی کار می کنند، در کشورهای توسعه یافته تحصیل کرده و سپس به کشور خود بازگشته اند. اگر در حال انجام یک عمل پزشکی هستید، مطمئن باشید که توسط کارکنان مجرب و با مترجمان ماهر در کنار شما مراقبت خواهد شد! اکثر امکانات جدید نیز مجهز به جدیدترین تجهیزات مانند تجهیزات نقشه برداری قلب، سی تی اسکنر، دستگاه های ام آر آی باز، آزمایشگاه های کاتتریزاسیون قلب، دستگاه های سونوگرافی دیجیتال و ماموگرافی و غیره هستند.

بله، درست است که امکانات پیشرفته‌ای وجود دارد که در میان فقر شدید نشسته‌اند و درست است که در حالی که خارجی‌ها تحت درمان هستند، شهروندان در همان محله ممکن است از آن خارج شوند. مزیت کوتاه مدت این است که گردشگر پزشکی می تواند مراقبت های بهداشتی به موقع، مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را در یک مقصد انتخابی دریافت کند. هدف بلندمدت احیای نظام اقتصادی کشور است. فرض بر این است که با سرمایه‌گذاری پول برای ساختن امکانات تفریحی، پزشکان برای آموزش بین‌المللی و کمپین‌های بازاریابی گسترده اعزام شوند. بسیاری از این کشورها راه خود را از فقر خواهند ساخت. با این کار آنها می توانند به شهروندان خود کمک کنند، چیزی که بدون درآمد گردشگری پزشکی برای کشور امکان پذیر نیست.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Jay Siva است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.