• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
دبیرکل و عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش خبرداد:

امکان رزرو هتل‌های کیش با استفاده از رمز ارز برای گردشگران خارجی

  • کد خبر : 7758
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
امکان رزرو هتل‌های کیش با استفاده از رمز ارز برای گردشگران خارجی

گردشگرآنلاین – دبیرکل و عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش گفت: با توجه به مشکلات تحریم و عدم امکان استفاده از روش های معمول پرداخت های بین المللی، با استفاده از متخصصان بومی جزیره کیش امکان پذیرش رمزارزها فراهم خواهد شد.

به گزارش گردشگرآنلاین، مهرداد تاوتلی در نشست خبری با خبرنگاران جزیره کیش ضمن بر شمردن اقدامات صورت گرفته توسط جامعه هتلداران کیش برای استفاده از فرصت جام جهانی قطر، عنوان کرد: واقعیت این است که باید از ۱۰ سال پیش و بعد از مشخص شدن میزبانی قطر برنامه ریزی ها برای ایجاد و ارتقا زیرساخت های کیش جهت استفاده از این رویداد انجام می شد ولی با وجود زمان کوتاه باقیمانده، ما در بخش خصوصی کیش تلاش می کنیم تا از ظرفیت های موجود کیش برای جذب گردشگر و معرفی جزیره با استفاده از رمز ارز ها به دنیا استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت توریسم ورزشی و نقش آن در ارتقا صنعت گردشگری، از برنامه ریزی های گسترده بخش های خصوصی کیش در این زمینه خبر داد.

تاوتلی ادامه داد: برنامه ریزی ها در سه محور کلی در حال انجام است. محور اول ایجاد زیرساخت رزرواسیون آنلاین هتل ها برای گردشگران داخلی و حارجی است که با توجه به مشکلات تحریم و عدم امکان استفاده از روش های معمول پرداخت های بین المللی، با استفاده از متخصصان بومی جزیره کیش امکان پذیرش رمزارزها فراهم خواهد شد.

وی از راه اندازی سایت www.gokish.com خبر داد که در حال حاضر به زبان فارسی در حال ارائه خدمات می باشد و طی دو ماه آینده زبان های انگلیسی و عربی نیز به آن اضافه خواهد شد.

عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش  همچنین از برنامه های گسترده این جامعه برای آموزش نیروی انسانی جهت ارائه خدمات بهتر در استانداردهای بین المللی خبر داد.

وی جذب گردشگران ایرانی مقیم خارج از کشور با استفاده از رمز ارز و همچنین هموطنانی که علاقه به حضور در مسابقات جام جهانی را دارند، دومین محور برنامه ها اعلام کرد. دبیرکل جامعه هتلداران کیش، افزود: با توجه به هزینه های بالای اقامت و سفر به قطر، در صورت فراهم شدن پروازها و خطوط کشتیرانی بین کیش و دوحه، هموطنان می توانند با هزینه های مناسب و اقتصادی، ضمن اقامت در کیش، این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش گردشگر آنلاین ایسنا نوشت:  مدیر مجموعه هزاره سوم کیش همچنین از تشکیل ستاد جام جهانی قطر در انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش خبر داد و اظهار کرد: بر اساس محور سوم برنامه ریزی بخش های خصوصی کیش، جشنواره جام جهانی در کیش برگزار خواهد شد. برگزاری مسابقات فوتبال و فوتبال دستی، پخش مسابقات جام جهانی از تلویزیون های شهری، ایجاد فضایی متفاوت در کیش با اجرای برنامه های متنوع و متناسب با حال و هوای جام جهانی، اهدا پیراهن های تیم ملی و توپ به گردشگران، دیگر برنامه های در حال تدارک و برنامه ریزی است که می تواند یک سفر خاطره انگیز برای مسافران ایجاد کند.

تاوتلی در پایان تاکید کرد: جام جهانی قطر می تواند فرصت مناسبی برای معرفی کیش به گردشگران باشد و جام جهانی نقطه پایان نیست بلکه نقطه آغازی است برای شروع فصل جدیدی در صنعت گردشگری کیش.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.